Terug naar overzicht
hoi Kim, heb ook naar die organisatie geschreven en heb nu, 5 weken later nog niks gehoord, heb er nog al negatieve reakties van gelezen! Wij trouwen in Griekenland en werken inderdaad met een nederlandse organisatie, de griekse bruiloft, vanaf de eerste keer een fantastisch kontakt! Misschien kan je haar eens mailen en vragen of zij een organistatie kent die jullie kan helpen?
Bedankt voor je reactie.Tot nu toe hebben ook wij nog steeds niets gehoord van Mielmonato. Ondertussen hebben we contact met Worldwidewedding uit Nederland die alle formaliteiten voor ons aan het uitzoeken zijn, blijkbaar is het voor Belgen niet evident om wettelijk in Oostenrijk te trouwen. Duimen maar dat het mogelijk is...
Hoi, wij hebben hetzelfde idee en zijn er volop mee bezig om het te regelen. Is het jullie gelukt?Groetjes
Wel, op 12 december trouwen we in Oostenrijk!! Het heeft allemaal wat langer geduurd bij ons omwille van een serieus ongeval. M
Sorry, berichtje was sneller weg dan bedoeld. Ik wou schrijven dat we dus binnen enkele weken zullen trouwen in Oostenrijk in de sneeuw. We hebben dit geregeld zonder tussenkomst van een organisatie. We hebben gewoon het internet afgeschuimd en zijn terecht gekomen bij een hotel in Oostenrijk dat huwelijken organiseren (Hotel Heinzmann in Zell am See). Ze helpen je ook wel verder met het papierwerk, wat je moet aanvragen, laten vertalen, ... Nu maar hopen dat alles vlot verloopt en dat het achteraf ook zonder probleem zal gaan om het in België officieel te maken, maar volgens het hotel zou dit geen probleem mogen zijn. Veel succes bij jullie planning!
Dag Kim. Nog gefeliciteerd met je huwelijk. Heitzmann in Zell am See weet van wanten! Ik neem ook aan dat alle papieren achteraf goed waren? Eventueel had ik nog een organisatie voor jullie in Karinthië, Oostenrijk tw Carinthia Weddings (www.carinthiaweddings.com ) Maar hopelijk heb je dat niet meer nodig :)
We hebben het inderdaad niet meer nodig, ben ondertussen 1,5 jaar gelukkig getrouwd na een supergeslaagde trouwdag in Hotel Heitzmann in Zell am See. Kan het alleen maar aanraden. Het papierwerk achteraf was simpel, gewoon gaan aangeven in het gemeentehuis met de juiste documenten die je van het hotel krijgt en klaar! Geen enkel probleem mee gehad!!