TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
didin
|
26-6-2007 8:32:17
Hoi Mijn kleed komt van het Bruidshuis. Ik ben het vrijdag gaan afhalen. Was alleen teleurgesteld dat ik nog eens extra moest betalen voor retouche (en zeker omdat er zo goed als niets te retoucheren was). Verder ben ik wel tevreden van de service. Ik ben mijn kleed zeker een 3-tal keer nog gaan passen nadat ik het besteld had. Personeels was meestal ook behulpzaam en vriendelijk. Groetjes
|
|
mieke,
27-7-2007
|
26-6-2007 10:01:01
Hey,
Ik heb mijn kleed hier besteld, en ze zijn wel vriendelijk vanaf de moment dat je binnenstapt tot de verkoop is afgerond. Ik mag mijn kleedje binnenkort gaan afhalen, heb net nog een "kleine" retouche van 50€ laten doen en dat vond ik best wel duur...maar ja, voor de rest is alles in orde daar!
27/07/07
|
|
rita
|
26-6-2007 18:53:11
Hallo, Ik ben met mijn dochter daar geweest. 't Was op een zaterdagmorgen en je moet daar geen afspraak maken. Maar...wat eeen chaos!De kleedjes werden van her naar der gesleurd, scheuren er in, vuil...Ze waren wel vriendelijk maar we hebben daar toch bedankt hoor.Wij zijn dan (wel op afspraak)heel rustig naar Maxim's in Mechelen geweest, goed ontvangen,vriendelijk en niet bijbetalen voor retouches. Er is ook een winkel van hun in Aarschot.Het was een echte verademing om daar binnen te komen na het bruidshuis.Het was onze eerste keus maar omdat je twijfelt wil je nog eens wat anders zien.Dus daarom nog eens naar bruidshuis geweest.Als je 't ons vraagt is de keuze snel gemaakt!Succes met je zoektocht naar je droomkleed!
|
|
nadia
15-9-2007
|
27-6-2007 14:51:22
hoi ik heb een goede ervaring bij het bruidshuis. Vandaag ben ik halsoverkop naar een nieuwe jurk gaan zoeken omdat Fara Love in zwijdrecht een verkeerde had gemaakt en de schuld in mijn schoenen schoof. Ben zeer goed geholpen in Merksem en die waren tenminste proffesioneel.
|
|
kathleen
3-12-2005
|
29-6-2007 18:20:47
Hey,
Ik ben ondertussen al anderhalf jaar getrouwd, maar omdat mijn zus dit jaar in het huwelijksbootje stapt, kan ik toch niet nalaten af en toe hier te komen kijken.
Zowel mijn trouwkleed als dat van mijn zus komen van het Bruidshuis en ik kan ze alleen maar aanraden. Geen van beide keren, heb ik iets gemerkt van chaos, gescheurde of vuile kleren en ik ben toch telkens ook op (drukke) zaterdagen geweest. Integendeel, ik ben altijd heel professioneel geholpen, geen moeite is hen teveel.
Zelfs nu ik in augustus moet bevallen, terwijl mijn zus half oktober trouwt en ik dus niet al te veel tijd zal hebben om te passen en te kiezen, stonden ze met een oplossing klaar!
Ik kan dus alleen maar zeggen .... ga zeker langs!
|
|
Fran
1-4-2016
|
27-4-2015 21:45:54
Hebben jullie een idee wat de prijzen daar zijn (zo ongeveer :-))
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|