Terug naar overzicht
Axelle red: parce que c'est toiNovastar: the best is yet to comeThe Corrs: erin shoreFrank Sinatra: l.o.v.e Reborn: don't ever goLou Reed: perfect dayJoshua Kadison: beautifull in my eyesFrankie goes to hollywood: the power of loveGroetjes V.
wij gebruiken:intrede: louis armstrong - what a wonderful worldna de eerste lezing: phil collins - you'll be in my heartintekenen van huwelijksregister: extreme - more than wordscommunie: seal - kiss from a roseuittredelied: katrina & the waves - walking on sunshinegroetjes,evelien29 juni 2007
Hoi Eva,Wij hebben:- de partij (Stef Bos)- I will be your bride (kelly family)- wat ik voor je voel (clouseau)- iemand als jij (barbara dex)- wat zie ik je graag (mozaiek)- engel van mijn hart (marco borsato)- onze vader (gezongen let it be versie)- bondgenoot (mama's jasje & guus meewes)- have a little faith in me (john hiatt)maar dat wordt allemaal live gezongen door 2 vriendinnen. Mieke 22/09/2007
Hey Eva,Wij gebruiken volgende liedjes:- bruiloftmars als intrede- Sarah en Koen Wauters - You are the reason- Clouseau - eeuwigheid (tijdens ondertekening)U2 - beautiful day- Dionne Warwick - I say a little pray (communie)- Lou Reed - Perfect day (communie)- Life - They stood up for love (uittrede lied)Groetjes,Sabrina
Bij ons zijn het deze liedjes geworden. We hebben er ook heel lang over nagedacht. Dit was zeker niet het simpelste onderdeel.Intredelied: Vangelis - Chariots of FireTussenzang na eerste lezing: Clouseau -Altijd heb ik je liefMuziek ondertekenen huwelijksregister: Boudewijn de Groot - AvondMuziek offerande: Bangles - Eternal FlameCommunielied: Enya - Only TimeUittredelied: Lion King 2 - We are oneGroetjesEls en sven07/07/07http://elsensven.bruiloftsite.nl
Wij hebben onderstaande muziek gebruikt in onze huwelijksmis:Intrede: Ik hou van jou (instrumentaal) - Dana WinnerNa 1e lezing: When you say nothing at all - Ronan KeatingOndertekenen huwelijksregister: Ik wil met je lachen - Guus MeeuwesOffergang: Ik heb je lief - Paul De LeeuwCommunie: De roos (instrumentaal) - Ann ChristyBij het buitengaan: Ik meen het - André HazesWij hebben achteraf heel goede complimentjes gekregen over de liedjes in de kerk en onze muzikanten/zang.
Hey Eva,Ik ben de gitarist van Duas, een akoestische coverband. We spelen regelmatig tijdens huwelijksmissen. De liedjes die zéér frequent gekozen worden zijn o.a. "When you say nothing at all" of "your song".Moest je opteren voor live muziek, geef ons gerust een seintje:www.duas.be MvgWouter
Hoi!wij hebben in onze mis verwerkt :Alegria - Cirque de SoleilAll about lovin' you - Bon JoviFix you - ColdplayYou are - AridFrom this moment - Shania TwainEn ik zoek er ook nog een tweetal...Succes, Tine www.14juli.bruiloftsite.nl
Hoi,Wij gebruiken "Speak softly love" van andy williams en "Annie's song" van John Denver. Voor de rest klassieke muziek en kerkliedjes. Groetjes,Ilse
Hoi,Wij hebbenAlegriaDe Steen van Bram VermeulenThe Voyage van Christy MoorePerfect Day van Lou ReedFilmmuziek van Amélie PoulainFilmmuziek van Great ExpectationsParce que c'est toi van Axelle RedDe Roos van An ChristyGroetjes
Wi hebben:Stef Bos: Ik heb je liefThe Poema's: Zij maakt het verschilFrank Boeijen: Liefde van mijn levenGuus Meeuwis: ThuisBoudewij De Groot: AvondClouseau: Altijd heb ik je lief