Terug naar overzicht
dag EvelienDit hangt af van bisdom tot bisdom. In Bisdom Gent kost dit 200 euro.Ingrid
Hey Evelien,Wij betalen 200€ voor de kerk en met rode loper 240€.Groetjes
Hei, wij moeten ook 244€ betalen hoor, dit is zo voor het bisdom West-VL denk ik.Groetjes, Jessika
Hoi EvelienWij behoren ook tot bisdom Gent en betalen ook 200€...Groetjes en een mooie dag toegewenst!Veroniek20 07 2007
kwas in mijn berichtje vergeten te vermelden dat we in west-vlaanderen wonen...groetjes,
Hoi EvelienWij hebben dit vorige week ook aan de pastoor gevraagd. Wij betalen 200 Euro. Hij zei dat dit overal hetzelfde is, maar als ik dit zo lees is dat toch niet het geval.GroetjesRebecca11.08.07
Hoi,bij ons is het ook 200€Groetjes,Sabrina07/07/07
244 euro. West-vlaanderen, en rode loper die eigenlijk zwart is met rode randjes was 30 euro, maar die hebben we niet genomen omdat hij op niets trekt.
In West-Vlaanderen is het altijd 244 euro. de andere provincies zijn goedkoper.
Wij wonen in Zoersel en betalen ook 200 euro.Els en Sven07/07/07Http://elsensven.bruiloftsite.nl
Hey Evelien,wij trouwen op 18 augustus en hebben een half jaar geleden een eerste gesprek gehad met de pastoor. Hij heeft toen gezegd dat het hier in Oostmalle 200 euro kost om voor de kerk te trouwen. Wij hebben ook een papier gekregen met alle administratieven, pastorale en liturgische stappen en hier stond de prijs ook bij. Ik denk dat het meestal rond de 200 euro zal zijn.Groetjes Katrien
als het dan 244 euro is in west vlaanderen, is dat dan gelijk welk uur ? of zijn er dan prijzen volgens de uren ? bv 11u of 14u of 16u ?groetjes evelien v.
uur maakt niets uit. Het is idd 244 euro voor de misviering. Wij betalen 25 euro extra voor de rode loper erbovenop. Niets aan te doen.. :)
Ik dacht dat het bij ons zelfs €300 zou zijn (Limburg).Maar heel zeker ben ik er niet van.