Terug naar overzicht
Hallo,Wij zijn allebei van Herentals en hebben ons feest gegeven in het Mollenhof in Poederlee met een traiteur. Het is geen te chique zaal en niet duur, kortom wij waren er heel erg tevreden over. Ons feest heeft uiteindelijk iets van een 28 euro per persoon gekost all in: aperitief, feestelijke BBQ, dessertbuffet, zaal, DJ, drank. Wij hadden 180 personen. Nadeel is wel dat je alles zelf moet klaarzetten en zo he en dat is wel veel werk.groetjes en veel succesjasmijn
Dag Marijke,Onze feest gaat door in het Hof van Reyen (Boechout). We hebben er al eens een trouwfeest meegemaakt en het is er echt perfect georganiseerd, lekker en verzorgd. Maar wat duurder..Veel succes
Hoi,Wij trouwen zelf nu zaterdag in Den Eyck in Kasterlee, de voorbereidingen zijn daar al zeer goed geweest, een aanrader.gr.Marjo
Dag Marijke,Ik zou graag even het berichtje dat je kreeg van Els willen aanvullen.Tweemaal was ik als videograaf werkzaam in het Hof van Reyen. Eenmaal buffet de tweede maal was er bediening aan tafel.In beide gevallen was het lekker maar het moet gezegd : op de twee feestenavonden men vooral de uitbater niet bepaald vriendelijk. Bovendien was alles juist afgemeten. Tweemaal dezelfde opmerking kan geen toeval zijn.GroetjesFreddy
Hey Marijke,In mijn vorig bericht vergat ik nog volgende info ;Als videograaf was ik ook in Mollenhof te Poederlee en ook in de Parochiezaal van Meerhout. Beiden waren zeer goed.Ze beschikken over een uitstekende traiteur.Zeer goed en niet duur.Wat versieren en opruimen zaal betreft vraag je het best aan de twee uitbaters wat de mogelijkheden zijn.SuccesFreddy
Als je nog niet beslist hebt,het Daemshof in Noorderwijk is een echte aanrader!!Peter