TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sissi
26-5-2007
|
26-6-2007 15:17:00
Hey,
Eerst en vooral proficiat gewenst met je huwelijk!!!
Ik ben blij dat er eindelijk eens een bruidje toegeeft dat ze reclame maakt op vraag van Dierk zelf.
Het valt namelijk op dat er meestal na een feest waar Dierk draaide een verslagje komt en daarin toevallig staat hoe goed de dj wel was.
Natuurlijk is dat iedereen zijn goed recht en als het goed was mag het ook gezegd worden. Zo zal ik hier ook wel eens reclame maken voor de mensen die mijn dag 'verzorgden'. Het verschil is wel dat ik dat spontaan zal doen en dat die mensen me dat niet hoeven te vragen.
Maar wat me wel stoort is dat Dierk dit blijkbaar altijd expliciet aan zijn koppels vraagt. Als je goed bent zullen de mensen wel automatisch reclame voor u maken hoor. Ik vind het een beetje zielig van Dierk dat hij het telkens opnieuw zelf aan de koppels vraagt. Het begint na een tijdje namelijk op te vallen dat hij het zelf vraagt en dan komt het voor mij een beetje 'gemaakt' over. Er is hier vroeger ook al discussie over geweest omdat mensen dan beginnen te denken dat hij zelf die berichtjes post.
Maar ik vind het goed van je dat je tenminste niet doet alsof je hier spontaan dit berichtje opzet.
Ik wens je nog heel leuke wittebroodsweken toe en een gelukkig huwelijksleven.
Groetjes, Sissi (juist een maand getrouwd)
|
|
Ann
23-6-2007
|
26-6-2007 15:27:45
Hey Sissi
Jij ook proficiat!
Toch even zeggen dat ik het absoluut niet zielig vind van Dierk om zoiets te vragen. En inderdaad ook al had hij het niet expliciet gevraagd, dan nog zou ik reclame voor hem gemaakt hebben. Ik ben zelf heel regelmatig op dit forum geweest, net daarom vond ik het belangrijk om iets over hem te schrijven.
Groetjes
Ann 23/06/07
|
|
Evi
30-6-2007
|
27-6-2007 13:31:24
Hey!
Wij trouwen nu zaterdag 30 juni (de kriebels beginnen te komen). Ik zet net als u, een tijdje geleden, met een beetje schrik dat er niet zal gedanst worden. Maar onze dj is ook Dierk. Dus denk niet dat ik mij zorgen hoef te make. Hij is een paar weken geleden bij ons thuis geweest en nu heb ik wel het volste vertrouwen in hem!
Nu enkel nog hopen op goed weer!
Groetjes Evi 30 juni 2007
|
|
Ann
23-6-2007
|
28-6-2007 17:18:51
Beste Evi
Geniet met volle teugen, want de dag is zo snel om. Ik wou dat ik nog een weekje jonger was, zodat het nog allemaal voor de deur stond... Doe Dierk de groetjes van me :-)
Veel succes nog met de laatste voorbereidingen.
Groetjes
Ann
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|