Terug naar overzicht
Hey Katrien,In de winkel waar ik mijn kleed en schoenen heb gekocht raadden ze mij ook aan om van die geldingetjes erin te dragen. Ze hebben er wel niet bijgezegd of je die moet dragen bij het inlopen, maar ik zou denken van niet...waar kun je die dingetjes kopen trouwens? Jennifer(15/09/07)
Ik heb me dat eigenlijk ook al afgevraagd... maar ik denk niet dat ik dat ga doen... Jennifer, die gelpads kan je gewoon in het kruidvat kopen...
hoiik ben 9 juni getrouwd. ik droeg kousen en gelpads in mijn schoenen. ik heb de schoenen ook ingelopen (terwijl ik streek ;o) ) met de gelpads al in, dan zetten de schoenen zich ook beter.groetjes & succes
hey, op mijn trouwdag had m'n zus voor mij ook van die geldingetjes bij maar ik vond dat die echt ongemakkelijk zaten.Ik heb m'n schoenen op voorhand al ingelopen (terwijl ik aan het strijken was) en op de dag zelf heb ik geen moment zeer voeten gehad, zelfs toen ik ze savonds uitdeed, zou ik ze direct terug kunnen aandoen hebben.ik heb ze toen wel inlopen met kousen.veel succes nogVeerle 23/09/2006al 273 dagen getrouwd
Op aanraden van een collega heb ik mijn schoenen een nacht in de diepvries gestoken, en de volgende ochtend meteen aangedaan en een uurtje ingelopen. Ik had toch het idee dat dit geholpen heeft, mijn schoenen gingen vooraan in een punt en knelden een beetje de eerste keer dat ik ze aandeed. Na het nachtje in de diepvries waren ze perfect naar mijn voeten gezet.groetjes,Wendy
Ik heb die van mij ook 'ingelopen' tijdens het ... strijken. Blijkbaar een erg geschikt moment ;-)Schoenen in de diepvries leggen, heb ik ook al gehoord en uitgeprobeerd. Het voelt alleszins lekker fris aan :-)De naaister die mijn stola maakt, heeft ook een tip gegeven. 't Was iets met 'warm krantenpapier', maar hoe het juist was, moet ik nog es navragen.