Terug naar overzicht
Dag Tine!Wij trouwen op dezelfde dag als jullie en weten dus ondertussen ook hoeveel gasten er zullen zijn, namelijk 190 op de receptie en 155 op het avondfeest. Onze suite bestaat uit 20 mensen.We hebben ook lang getwijfeld over het aantal misboekjes maar hebben er uiteindelijk 150 laten drukken. Ik denk ook wel dat we die zullen nodig hebben, want veel mensen laten weten dat ze ook in de kerk aanwezig zullen zijn.Groetjes,Loth
Wij hadden 150 boekjes laten drukken en we kwamen er juist mee toe. De laatste hebben we per koppel nog moeten geven ipv per persoon.We hadden geen receptie, maar wel een avondfeest met 250 personen.
Wij hadden 150 boekjes waarvan er welgeteld 7 over waren (en wij dachten dat we heel ruim in boekjes gerekend hadden...)Gastenlijst: 80 personen enkel receptie, 112 die (ook) op avondfeest waren
hoi Tine,wij hebben 210 mensen op het avondfeest en heb ook al vernomen dat er vrij veel volk naar de kerk gaat komen. Ik heb 100 boekjes gemaakt en als niet iedereen 1 heeft dan is dat jammer denk ik maar ik kan er moeilijk dubbel voorzien want als het dan niet nodig is;Groetjes,Sabrina7/7/7