Terug naar overzicht
Hallo,zou ik mogen vragen wat zijn prijs is en wat hij dan allemaal heeft gedaan? Je kunt dit mij ook steeds mailen (nv_airmid@hotmail.com)Waar hebben jullie de kaartjes laten drukken en zijn jullie tevreden? Kun je mij misschien vertellen tussen welke prijzen het ongeveer schommelt? Want het is natuurlijk afhankelijk van wat je kiest, maar om al een idee te hebben. Sorry voor de vele vraagjes... maar er komt zo veel bij kijken en het kost toch allemaal wat geld, dus probeer ik toch een beetje te letten op prijs/kwaliteit...Alvast bedankt en lieve groetjes, Nathalie
Eerst en vooral een dikke proficiat met jullie huwelijk. Wij zijn ook van Limburg en zouden graag met een ceremoniemeester werken, heb je eventueel ook een website adres, mail of telefoonnummer van jouw ceremoniemeester?Je mag het mij ook doormailen op : laura_vanbael@hotmail.comAlvast bedankt,Laura
Proficiat met jullie huwelijk! Ook wij zijn op zoek naar een ceremoniemeester in limburg. Zou je mij (kim_serdons@hotmail.com) zijn gegevens kunnen doorgeven aub? Wat maakte hem zo perfect?Alvast bedankt!Kim
Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Wij gaan volgend jaar de grote stap zetten en zijn momenteel druk bezig met de voorbereidingen. Zo zoeken we ook nog een ceremoniemeester. We trouwen zelf in Hasselt, dus heb je me wel nieuwsgierig gemaakt naar die van jou. Kan je me zijn gegevens misschien doormailen: karin_bamps1@telenet.be. Alvast hartelijk bedankt, Karin
Hallo,Ook wij willen van onze dag een mooie dag maken. Gezien jullie zo tevreden waren over jullie ceremoniemeester, had ik hem ook eens graag gecontacteerd.Kan jij ons het telefoonnummer of email-adres van Nico Piette bezorgen?Alvast heel erg bedankt.Annekatrien Gacomsannekatriengacoms@hotmail.com
Wij trouwen volgend jaar en zijn ook op zoek naar een ceremoniemeester. Kan je mij zijn contactgegevens doorsturen? Katinka18@hotmail.com