Nu Online
Momenteel zijn er 356 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitslag

27-6-2007 13:27:57
Hallo,

ik heb zondag voor de eerste keer in mijn leven mijn okstels met hars laten ontharen, nu 2,5 dag later staan deze nog steeds rood en moet uitslag. Zaterdag is mijn trouw en weet ik niet hoe ik die uitslag moet wegkrijgen. Weet er iemand een goede en vooral snelle oplossing?

Liesbet
30-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 816

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik27-6-2007 13:32:39

Hey Liesbet,

Da's geen leuk nieuws ...
Je hebt waarschijnlijk een gevoelige huid. Ik heb nog nooit iets laten harsen, maar ik heb wel een gevoelige huid. Ik kan je wel zeggen wat bij mij helpt: talkpoeder en genoeg bodylotion (nivea of dove of zo). Op die manier wordt mijn huid zachter en verdwijnen de rode plekjes. Hoop dat het voor jou ook werkt!!

veel plezier zaterdag!!!
geniet er van!!
Elke

Lies
30-6-2007
 Meld misbruik27-6-2007 14:24:21

Hoi!

dat ken ik, heb ik ook, en inderdaad, is gewoon een gevoelige huid. En geen nood, het trekt wel weg!
Maar, mijn advies is: niet te veel opsmeren. Kies een zachte bodylotion ofzo, of een zalf tegen roodheid bij gevoelige huid en gebruik alleen die. Echt niets anders, geen deo ofzo.
Gewoon zachtjes wassen met water en 1 soort lotion of zalf. Op die manier geef je je huid de kans om zich te herstellen. Als je steeds andere dingen gebruikt omdat ze niet lijken te helpen, of veel deo, zeep en creme gebruikt overbelast je je huid nog meer.

En als het echt niet weg gaat: contact opnemen met degene die je oksels geharst heeft en daar advies vragen!

Maar 't komt wel goed, geen nood!

Ik trouw zaterdag trouwens ook, en ga morgen alles laten harsen!

Lies
2 en 30 juni

annelore
24-8-2007
 Meld misbruik27-6-2007 16:16:19

hey Liesbet,

het kan misschien wat gek klinken
maar ik zou zeker eens proberen met inotyol
(voor luieruitslag)
dit werkt keigoed maar is helaas vies spul
misschien kan je het vanavond eens proberen als je gaat slapen
goe dik smeren en zo in bed
ik denk dat dit wel zal helpen
groetjes en succes lore

ps: ik zou zeker geen lotion of creme's gebruiken dit geparfumeerd zijn want dat irriteert alleen maar

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik27-6-2007 19:03:34

Hoi,
Ik zou ook inotyol aanraden... dat helpt keigoed als ik mijn bikinilijn epileer: een dikke laag zalf erop en tegen de volgende morgen is alles weg!
En niet panikeren hoor... tegen zaterdag zal alles wel weg zijn!
Groetjes

Riet
27-10-2007
 Meld misbruik28-6-2007 7:12:07

Hoi Liesbet,

Ik zou niet te veel experimenteren!! Als het er niet naar uitziet dat het snel beter wordt, zou ik zeggen, naar de dermatoloog! Een zalf op basis van cortisone is natuurlijk niet iets wat je zomaar altijd en overal moet smeren, maar in dit geval, om snel resultaat te hebben, kan daar wel eens een uitzondering voor gemaakt worden!

xxx
Riet

els
7-7-2007
 Meld misbruik28-6-2007 13:52:16

Heb zelf pas mijn bovenlip laten doen. auw!!
Heb ook een paar dagen uitslag gehad.
De dag zelf zag mijn bovenlip ook vuurrood. Trok maar niet weg. Heb er toen afthersun van ROC op gedaan. Hielp heel goed. De uitslag is normaal na een paar dagen weg.
Succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...