Terug naar overzicht
Hey Nadia,Ik vind dit echt erg voor je. Wanneer trouw je precies? Hebben ze nog tijd om de juiste jurk voor je te maken en zijn ze daartoe bereid? Ik wens je alleszins veel sterkte.Groetjes,Angie14/07/07
ja hoor ik heb nog tijd. Ik trouw op 15 september. Ben in Het Bruidshuis gaan passen ( zonder afspraak) en die hebben mij heel goed geholpen. Kleed zal eind augustus klaar zijn.Groetjes
Hey Nadia, wij trouwen ook op 15/09, in Sint-truiden, waar trouw jij?Groetjes, Mara
wij trouwen in merksem om 9u45
Heb mijn jurk hier ook besteld... trouw binnen 14 dagen en mag ze voor de eerste keer morgen gaan passen. Eerst was er blijkbaar ook een verkeerde jurk geleverd... Heb zelf altijd moeten bellen om te horen wanneer ze er ging zijn.... Dit berichtje maakt me er zeker niet geruster op
Hey goedelehou zeker voet bij stuk wat je jurk betreft. Want ze probeert je natuurlijk om te praten. Ik hoop voor jou dat het de juiste jurk is. Anders mag je gerust mijn verhaal naar boven brengen. Van mij mag ze een advokaat verwachten.Groetjes nadia