Nu Online
Momenteel zijn er 766 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

versiering

27-6-2007 15:30:51
Hallo iedereen,
ik ben nog op zoek naar leuke ideeën om de voorgevel en oprit van ons huis te versieren op onze grote dag. Ik had graag een rode loper gelegd en enkele leuke ballonnen op te hangen. Heeft er iemand een idee hoe we hier kunnen aangeraken (liefst in het West-Vlaamse), of is er iemand met nog andere leuke ideeën?
Groetjes

griet
13-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 709

Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik27-6-2007 15:50:11

Hey griet,

wij hadden inderdaad ook een rode loper, een aantal buxusboompjes met witte lintjes in en ballonnen in hartvorm en met een trouwkoppel op van bij de ava.
Die ballonnen hadden we in een aantal bomen in onze tuin gehangen en ook aan de garagepoort.
Bij onze foto's op www.tom-wendy.be zie je een stukje van de rode loper, de boompjes en de ballonnen.

groetjes,

Wendy

bjorn
20-12-2008
 Meld misbruik19-10-2007 16:43:13

Waar kun je zo'n rode loper vinden?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...