Terug naar overzicht
Ik ben gewoon op een avond bij onze pastoor gepasseerd, en alles was inorde. Wij trouwen wel op een bekende datum, daarom dat ik deze datum al meer dan een jaar op voorhand heb vastgelegd. Groetjes, Bianca08/08/2008
Hallo Marijke,wij zijn een half jaar op voorhand onze trouwdatum gaan vastleggen bij de pastoor een paar dagen nadat onze datum bij het gemeentehuis vastlag.Zo wisten we zeker dat we op 1 en dezelfde datum voor de kerk en de wet konden trouwen.Als je een populaire datum hebt zou ik toch niet te lang wachten om alles vast te leggen. Ik heb een jaar op voorhand gebeld naar het gemeentehuis en daar hebben ze de naam en het uur al in potlood opgeschreven zodat we al een optie hadden genomen. Maximum een half jaar op voorhand kan je dit dan officieel gaan doen.Veel succes!çGroetjes Katrien
Zo rap mogelijk vastleggen zou ik zeggen, wij hebben 3 kerken moeten doen voor er nog een gaatje was en we trouwden nochtans niét op 7/7/7 maar gewoon op 19 mei en we waren al een jaar op voorhand!
Hoi,ik denk dat je altijd pech of geluk kan hebben. Wij hebben onze kerk anderhalf jaar op voorhand vastgelegd en toen bleek het uur dat we wilden al bezet. We hebben helemaal geen speciale datum ofzo, we zijn gewoon op een koppel gebotst dat dezelfde keuze gemaakt had als wij. Ik denk dat je best alles vastlegt van zodra je beslist hebt.Groetjes!
Hoi,Ik heb twee maanden op voorhand pas een datum vastgelegd bij de pastoor. Geen enkel probleem want ik ben de enige die in ons dorp trouwt dit jaar.Kwestie van geluk hebben.