Terug naar overzicht
Hey,ik had ook een kleed van linea. een creme. HAd twee verschillende kleren gecombineerd. wist ook niet hoe de rok er zou uitzien met een andere franje. Maar dit was dus echt mooi. al die kleren trouwens.
Ik had ook een kleed van Linea Rafaelli. Ik vond heel die collectie mooi, maar paste zelf helemaal niet met alle kleedjes. Na 3 uur passen had ik eindelijk mijn kleed gevonden. Een bustier van het ene kleed met de rok van een ander kleed. Dit was in dezelfde stof, dus was het geen probleem om dit te combineren. Ik was er prachtig mee, een echte prinses.
hoi kelly. Ik heb een beetje mijn bedenkingen bij een kleedje kopen en de juiste kleur niet echt kennen. Heb er slechte ervaringen mee.(kleed besteld bij Farah Love en die leverden een totaal andere kleur dan mij verteld was). Heb nu ook een kleedje van linea rafaelli en die hebben prachtige kleuren . Daar zou ik alle vertrouwen in hebbenGroetjes nadia
heyla,ik heb ook een kleedje van linea hoe het eruit ziet ga ik niet zeggen want mijn vriend kijkt hier ook wikwijls op de site!Als je echt zeker wilt zijn ga dan naar de hoofdwinkel in Brugge daar hebben ze alle kleedjes hangen en ze zijn supervriendelijk!Groetjes Natacha07 07 07
Ik heb ook een Linea en de kleur die je bedoelt (en ik gekozen heb) is poederroze of Powder. Ik twijfelde ook eerst wat of ik ze zou bestellen in ivoor maar uiteindelijk stond ik zo mooi met het roze (en is het eens iets anders), dat ik bij de originele kleur gebleven ben. Je bent ook verplicht om de jurk te nemen als je ze bestelt. Ik ben met de poederjurk ook buiten in daglicht gaan staan en dan verandert ze helemaal van kleur, zálig. Zo zie je er telkens anders uit ;-)Els22/09/07
Hey Els, ik heb ook lang getwijfeld of ik dat poederroze zou nemen , maar had al meerdere malen van men ventje vernomen dat hij toch wel het liefst zou hebben dat ik een kleedje in het ivoor zou dragen hoor , dus vandaar ik wil deze dag toch wel speciaal zijn voor men ventje .groetjes kelly
Ik zet nu de zoektocht in naar een bruidskleed. Ik heb op de site van rafaelli gekeken, prachtige kleden? wat is ongeveer de prijsklasse?