Terug naar overzicht
ik zou kiezen voor een transparante paraplu, ik ga dit ook doen! Die kan je nog makkelijk gebruiken achteraf en ze zien er nog leuk uit om naar te zien ook!! Maar waar kan je die vinden natuurlijk... Veel succes met je zoektocht naar de juiste paraplu's
Kim,ik weet niet van waar je bent maar in turnhout in de kruishuisstraat is er een parapluwinkel en ik denk dat er op de wekelijkse markt ook een kraam staatdaar ga ik eens kijken groetjes Sofie
Ik zou trasparante gebruiken. Da's nu iets waar ik nog niet aan gedacht had. Wij trouwen op 18/08 en ik hoop dat het mooi weer zal zijn. Maar kan jij me anders even de adressen die je had voor witte paraplu's doorgeven? Mijn emailadres: jonckheere.vanachter@telenet.be
Ik heb een transparante paraplu gekocht (en gelukkig niet moeten gebruiken). Ze verkopen deze paraplu's bij de veritas.Groetjes
Karen,die witte paraplu's kan je vinden in de blokker en casa naar het schijnten inderdaad aan de veritas had ik nog niet gedacht, bedankt voor de tip Hanneloregroetjes Sofie