Terug naar overzicht
Ja, dat is wel een nadeel en daar keek ik enorm tegen op, maar tegen het einde waren er zoiezo nog wel een tiental mensen en die hebben dan gewoon alle tafels en stoelen mee opgeruimd dus dat viel uiteindelijk wel mee hoor. Poetsen moet je niet doen, dat is in de prijs inbegrepen.Je kan obers van de zaal bijnemen en die moet je dan extra betalen, maar dat viel ook goed mee hoor (weet de juiste prijs niet meer) Voor tafellinnen moet je zelf zorgen. Ik ben in de Colruyt van dat mooi stevig papieren tafelkleed gaan halen. Viel uiteindelijk ook mee van prijs.Op de site van onze traiteur staan foto's van ons feest (helemaal rechts bovenaan in witte letters onder fotogalerij proficiat aan de trouwers) Dan heb je meer een idee hoe het er uit zag he.Wij hadden den Bjorn en de Pillie van het cinécafe in Herentals als DJ's, die hebben dat echt fantastisch gedaan!Onze fotograaf was een vriend van ons en kmoet zeggen dat die dat echt fantastisch gedaan (foto's genomen in Le Paige in Herentals)heeft ondanks zijn weinige ervaring. Ondertussen heeft hij al meerdere reportages gedaan en hij vraagt niet veel. Je kan altijd eens contact met hem opnemen he. Hij woont in Herentals: Bart Gios: gios@scarlet.beAls je nog meer wil weten kan je mij altijd mailen op jasmijndaans@hotmail.comgroetjes en veel succes
Hallo Marijke,ik ben Jasmijn wel niet, maar kan u misschien ook een beetje helpen, want wij trouwen in het Mollenhof op 18 augustus.Het Mollenhof werkt niet met een traiteur samen dus je bent vrij om er zelf ene te kiezen. Je mag ook zelf voor de bediening vragen, maar je moet wel 1 garçon van hen nemen omdat die nieuwe vaten kan aansluiten, hij weet alles staan,...Je moet 100 euro voorschot betalen van de 345 euro.Wij doen het als volgt:wij hebben een traiteur die onze receptie en buffet verzorgd. Hij zorgt voor de wijnen.Die moet je niet van het Mollenhof zelf nemen.De traiteur zet de zaal klaar, versiert de tafels en zorgt nadien voor de opkuis.Na het buffet zorgen een 6 tal vrienden van ons voor de drank (die wel van het Mollenhof moet zijn)en de bediening. Maar we hebben wel 1 garçon van het Mollenhof.Groetjes Katrien