Terug naar overzicht
ja dat ben ik. :-)Ja voor 140 personen is er wel plaats en zal het mooi gevuld zijn, maar ik heb graag wat ruimte, je moet rekenen 8 personen per tafel, max 10, dus dat zijn dan zeker 10 à 12 tafels en de dansvloer moet je vrijhouden hé. Gaan jullie een buffet nemen? Want meestal nemen ze daarvoor dat bijzaaltje dus dan kan je daar geen volk zetten hé en moet je al je volk in de zaal waar de dansvloer is zetten en dan denk ik dat het redelijk krap wordt. Ga nog eens naar de zaal en kijk goed naar de grote van de tafels met stoelen aan zo kan je een duidelijk beeld vormen van hoeveel tafels je kan zetten in de zaal en dus ook hoeveel volk je er makkelijk kan neerzetten.Ik denk wel dat dat moet lukken voor 140 personen, maar check het eerst zelf, want de zaaluitbater zal uiteraard ja zeggen, maar je moet je bij de tafelschikking natuurlijk zelf ook gelukkig voelen hé.Wanneer trouw je? en vanwaar ben je of ken ik jou? Je mag me ook mailen f r e y a . t e u n i s 'at' s a b a m . be (alles aan elkaar)GroetjesFreya