Terug naar overzicht
Hey Sofie,wat je soms ziet is dat ze de trouwringen tatoeëren, maar dan moet je er echt wel zeker van zijn natuurlijk.Je kan bvb een een trouwketting gebruiken met een hangertje aan dat voor jullie symbool staat.Hopelijk heb ik je wat op weg geholpen.mvg Sarah30.05.2009
Hallo!!Ik weet niet waar jullie wonen maar wij hebben onze ringen van in Maastricht (Brusselse Poort). Voor 150 EUR hadden wij onze beide ringen en ze zijn toch heel mooi geworden.Of inderdaad een tattoo laten zetten. Is ook heel mooi!!Groetjes Marijke
Hallo Sofie,Het hangt er natuurlijk van af welke ringen je graag ziet, maar ik wou er zelf ook niet teveel geld aan uitgeven omdat mijn trouw al heel veel geld kost en ik weet het ringen draag je voor het leven, maar die ik gekozen heb vind ik eenvoudig maar toch mooi. Dus je kan eens langsgaan bij de juwelier en dit eens bekijken. Natuurlijk weet ik niet wat jij te duur gaat vinden...Diene van mij mag zijne trouwens ook niet dragen voor het werk:-)Groetjes Petra29/09/07
hey,mijn ventje heeft een trouwringmaar laat eronder zijn ring tatoeërenje kan best wel ringen vinden die redelijk zijn van prijs hoorgroetjes en succes Lore24/08/07
Hallo,wij hebben gekozen voor stalen trouwringen. Zijn ook heel mooi en kostte maar 150 eur voor de 2.Van het merk Amici heb je er hele mooie.