TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sabien
26-7-2008
|
29-6-2007 11:15:00
hallo Charlotte,
Wij hebben het domein geboekt voor ons huwelijk volgende zomer, dus ik kan je nog niet zeggen hoe het er precies zal zijn. Het ziet er in ieder geval fantastisch uit. Als je er nog niet geweest bent moet je zeker eens langsgaan, bijkomend pluspunt is dat het bruidspaar er gratis de bruidsuite bovenop krijgt die echt super is. Wij zijn daar gewoon eens op een zondagmiddag langsgeweest dan is het restaurant open; en we waren meteen weg van de prachtomgeving.
groetjes Sabien
|
|
Charlotte
5-7-2008
|
29-6-2007 11:19:53
Hey Sabien,
Bedankt voor de informatie. Wij zijn er zelf ook al een kijkje gaan nemen en vinden het kader ook prachtig. Ik heb alleen een beetje schrik voor de beschikbare ruimte. Hoeveel mensen nodigen jullie uit voor receptie en voor avondfeest?
|
|
sabien
26-7-2008
|
29-6-2007 12:03:36
Wij denken aan 120 man voor het avondfeest en ongeveer 100 man voor de receptie die aangezien het zomer is normaal buiten zou moeten kunnen doorgaan. Wij hebben de zaal opgesteld gezien voor 170 man ( 140 in de grote zaal, wat perfect te doen was ) en de rest in de aanpalende danszaal. Aan hoeveel personen hadden jullie gedacht ?
groetjes Sabien
|
|
Charlotte
5-7-2008
|
29-6-2007 13:12:42
Wij denken aan een 180 personen voor het avondfeest (voor de receptie hebben we nog niet echt een idee). De eigenares heeft inderdaad verteld dat er een 140 man kan zitten in de grote zaal en dat de rest in de aanpalende zaal geplaatst wordt. Maar ik heb een beetje schrik dat er dan te weinig plaats zou zijn om te dansen (zou het niet leuk vinden moesten de mensen tussen de tafels moeten staan dansen). Wat denk jij?
Hebben jullie heel lang op voorhand gereserveerd?
|
|
Charlotte
5-7-2008
|
29-6-2007 13:23:39
Hey Sabien,
Hebben jullie trouwens nog andere locaties in de buurt bezocht?
|
|
sabien
26-7-2008
|
29-6-2007 14:48:41
Wij hebben 13 maand op voorhand vastgelegd. Veel zalen hebben wij niet bezocht enkel de auberge du pecheur, st hubert en dan nog een kasteel in de buurt van Doornik. St Hubert bleef er bovenuit steken . Toen ik de zaal in opstelling van 170 man gezien heb, leek er mij nog voldoende ruimte om te dansen. Ik denk dat je best eens vraagt om de zaalopstelling voor een dergelijk aantal te mogen zien op een zaterdagmiddag.
groetjes Sabien
|
|
Chris
|
2-7-2007 11:52:52
Hallo, Wij hebben de zaal bezocht heel prachtig maar ik moet zeggen vergeleken met onze zaal sloegen daar de prijzen de pan uit.Wij hebben ongeveer een tiental zalen (kastelen) bezocht en de prijzen vergeleken en moet zeggen dat St Hubert veruit de duurste was op alle gebieden. Wij trouwen in kasteel oudeberg in geraardsbergen volgend jaar.Is zeker even mooi als ST Hubert en hebben al gebruncht en kan je verzekeren dat het eten uitstekend en vooral verzorgt is.Veel succes nog
|
|
Vicky
7-12-2007
|
3-7-2007 20:05:55
Dag Charlotte, Mijn schoonbroer is daar vorig jaar getrouwd en het was daar echt heel mooi. Het eten en de bediening was heel goed, het was echt een heel geslaagde avond. En inderdaad een mooie bruidssuite. Als je nog verder wil kijken, wij wilden een andere zaal dan Sint Hubert (alleen omdat mijn verloofde zijn broer daar vorig jaar is getrouwd), en we hebben gekozen voor Salons Orchidee in Kluisbergen. (daar niet zover van)Misschien is het vanbuiten niet "de grote chiqué" zoals een kasteel, maar vanbinnen is het prachtig!!! Ook een heel mooie tuin (waar je zelfs kan trouwen), ze hebben een grote zaal (tot 350) die wij geboekt hebben voor 120, maar dit stoort absoluut niet. Er is ook een kleinere hoor. De bazin is ook supervriendelijk. We hebben veel mooie zalen gezien, maar deze had echt ons hart gestolen! Zo warm, gezellig, stijlvol, romantisch,...En er is ook een bruidssuite en zelfs 4 hotelkamers (waar onze ouders graag gebruik van maken). Groetjes, Vicky
|
|
Charlotte
5-7-2008
|
4-7-2007 8:39:41
Hey Vicky,
Bedankt voor de informatie! Heb je er een idee van hoeveel mensen jouw schoonbroer uitgenodigd had op zijn receptie/avondfeest? En was het die dag mooi of slecht weer (was de receptie maw buiten of moest die binnen doorgaan)?
Groetjes en alvast bedankt, Charlotte
|
|
Liesbet
18-5-2007
|
6-7-2007 13:47:55
Wij zijn op 18 mei getrouwd en ons feest was in de St-Hubert. Het was echt fantastisch! Het was mooi weer en dus konden we de receptie houden in de tuin. Op het avondfeest hadden wij 175 gasten en er was dan nog ruim voldoende plaats om te dansen. Een echte aanrader - alles was tot in de puntjes verzorgd!
|
|
Vicky
7-12-2007
|
6-7-2007 19:46:38
Dag Charlotte, Ik weet niet precies hoevel mensen er waren, maar op het avondfeest was er iets van een 140 man, de receptie zal wat meer geweest zijn. de receptie was buiten en dat was heel mooi, er stonden zo wat halve tenten (meer eigenlijk voor de show en wat tegen de zon, denk ik. want dat was waar de ouders en het koppel stonden) en wat tafeltjes. Het is inderdaad een heel mooi kader. groetjes
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|