Terug naar overzicht
Hey SallyOnze ceremoniemeester is Dirk Van de Velde uit Nieuwkerken-waas.Wij zijn zéér tevreden over hun service, wij hebben er al veel aan gehad, en kunnen er met al onze vragen terecht.Prijzen kan je aanvragen via mail: hier is de website http://www.vandeveldedirk.be Groetjes en succesSarah15*09*07
Hey Sally ik heb Dirk van Bogaert uit Sint-Niklaas , supertoffe en verzorgde man. voor prijzen kan je hem best eens contacteren , maar ik ben er alvast zeker van dat ik me geen zorgen hoef te maken die dag .Hou er wel rekening mee dat hij 3 maand geleden al veel afspraken had voor 2008 , dus snel zijn is de boodschap groetjes kelly
Hoi SallyWij hebben ook gekozen voor Dirk Van Bogaert uit Sint-Niklaas en ik moet ons collega-bruidje Kelly overschot van gelijk geven: een hele toffe en vriendelijke man met een verzorgd voorkomen die écht zijn vak wel kent en superprofessioneel is.Tis inderdaad een drukbezet man maar eens horen kan geen kwaad hé. Ik heb nu niet direct zijn gsm-nummer bij de hand maar hier is wel alvast zijn emailadres moest je er interesse voor hebben: ceremoniemeester@telenet.beGroetjes en alvast veel succes en plezier met de voorbereidingen héIlse (18.08.2007)
Wij zijn het iets verder gaan zoeken, bij ceremonhuis Wuyts-De Vooght. Zij staan hier ook op de site en ze hebben ons al heel goed geholpen!groetjes,Klaartje28/07/2007
Wij hebben Ceremoniemeester Damien Deleu uit Kallo. Een geweldige man! En de prijs is zééér ok!GroetjesFreya
Informeer eens bij Eddy Wouters uit Deurne.Toffe ceremoniemeester en hulpvaardig.Wel druk bezet. Succes