Terug naar overzicht
Hallo Kristof,wij trouwen op 18 augustus in Poederlee in t Mollenhof. Dit is een parochiezaal voor maximum 350 personen zonder traiteur.Hopelijk heb ik je kunnen helpen.Groetjes Katrien
Wij zijn ook in Het Mollenhof getrouwd (hadden ook ong 200 pers)en ik kan jullie verzekeren dat het een hele goede zaal is, een echte aanrader (goede service, vriednelijke mensen die het verhuren, alle acomodatie zoals tafels, stoelen, borden enz aanwezig) en minder duur dan een all incl zaal.Ik kan u ook een hele goeie traiteur aanraden: http://www.slagerij-pieter.be/ Tip: BBQ!!! echt de moete en niet duur!groetjes,Jasmijn
Ons trouwfeest was in de parochiezaal van Dessel Witgoor. Een hele propere mooie zaal. Ze werken wel met vaste garcons en tappers en hier betaal je 62 euro per helper voor. Wij hebben er een feest van 250 personen gegeven en dat ging er goed in.
Wij trouwen in het Molenhof in Ravels. Een zaal waar véél volk in kan. Doordat zij zelf hun eten maken, zijn zij helemaal niet duur. Zij zijn echt goedkoper dan de meeste traiteurs! Véél succes met je zoektocht!Groetjes Ann
Hoi,Ben ooit in Geel Elsum inparochiezaal geweest, is redelijk groot, netjes en niet 'overdreven sjiek'. Zelf heb ik n zaal die alles zelf regelt, deze was de andere optie, maar dan moet je zelf gaan versieren en opruimen,... Veel succes, Groetjes Els 21/09/07