TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
saskia
7-9-2007
|
30-6-2007 8:56:14
hey
de grote zaal van De Snip in Moorsel (aalst) misschien? en anders salons de roskam (merelbeke)? allebei zalen waar in nog niks negatiefs over gehoord heb... volgende vrijdag gaat ons feest door in de snip en in salons de roskam ben ik al eens naar een receptie en een huwelijksfeest geweest en was telkens dik in orde
succes met de zoektocht!!
sas677
|
|
Caroline
15-9-2007
|
30-6-2007 10:01:45
Hallo, In Merelbeke heb je Salons Caipirinha... misschien moet je daar eens gaan kijkne... wij zijn daar gaan zien, maar ze hadden geen zaterdag meer vrij en voor ons was de zaal ook te groot. Ze waren wel heel vriendelijk. Groetjes en succes met de zoektocht!
|
|
Tania
3-5-2008
|
30-6-2007 12:28:10
Vlak naast De Snip in Moorsel heb je ook nog Salons Caelberg, daar trouwen wij. Ik weet wel niet of het daar kan met 170, je moet het eens checken op de website (www.caelberg.be ). Wij zijn ook gaan kijken in de Waerboom, maar voelden ons hier meer thuis. Verder zijn er nog een aantal zalen in Affligem, meer rustiek van stijl (Brouwershof en De Hophoeve). In Gooik heb je ook Ter Heyde, ik dacht wel dat het daar kon met 170. In Huizingen heb je ook het Gravenhof, dat is een heel erg mooi kasteel, maar lag wat boven ons budget.
Hopelijk heb je hier iets aan!
Groetjes, Tania
|
|
daisy
18-8-2007
|
1-7-2007 11:07:32
in affligem (ternat) heb je ook de montil nog! een modernere, heel ruime zaal, met heel mooie tuinen! ik heb ervaring met zowel de montil als met ter heyde en met hof van nassau en ik kan zeggen dat qua prijzen het ongeveer gelijk ligt! bij ons was de montil ook dik in orde! zeker de voor service ook en wat bij ons de doorslag gaf, was de ruimte! je hebt ruimte genoeg voor zowel bij regenweer de receptie apart te houden. (en niet op dansvloer zoals in ter heyde in Gooik) prachtige tuin, veel ruimte voor iedereen plaats te geven!!!
dan heb je ook nog in aalst de orangerie geloof ik. maar minder ruim voor al het volk te zetten! ik vind het niet aangenaam als het volk te dicht op elkaar zit!!! (daar kijken wij wel naar!) idem bij orangerie geraardsbergen -> kasteel oudenberg! mooie locatie maar niet ruim voor al het volk! montil is ook modern en lekker eten! veel succes en laat iets weten over je zoektocht?
|
|
dorien
|
2-7-2007 9:04:02
Hey Anneleen,
In Melle heb je Salons t' Groenhof. Ik ben er al naar twee feesten geweest en de receptie en het avondfeest is heel verzorgd en het eten is er zéér lekker. Ze hebben de feestzaal vorig jaar volledig in een nieuw kleedje gestoken en de reacties daarop zijn zeer positief.
kijk eens op hun website: http://www.salonstgroenhof.be/SalonsNL.htm
groetjes,
Dorien
|
|
Ellen
21-6-2008
|
2-7-2007 9:08:40
Anneleen
Wij trouwen in feestzaal den ast in kampenhout. als ik mij niet vergis kan daar tot 190 man in de grote zaal. Het is een oude brouwerij die omgevormd is tot feestzalencomlex. Voordeel is dat als je er een huwelijk doet, het hele complex voor jou voorzien wordt en ze dus geen andere feesten aanvaarden. Het is een vrij warme, eerder rustieke stijl. Prijs kwaliteit vrij goed. www.den-ast.com In het Brusselse vind je ook wel een aantal grote zalen zoals het koloniënpaleis.
Ik hoop dat je er iets aan hebt. Ellen 21/06/2008
|
|
Caroline
15-9-2007
|
3-7-2007 19:47:19
Hallo, wij zijn vorig jaar gaan informeren in het groenhof... voor ons viel dat tegen, maar als je van rustiek houdt, is het misschien wel iets. het is wel niet zo groot en wij vonden het duur...
|
|
Els
22-9-2007
|
4-7-2007 16:39:21
De Caelberg is groot genoeg voor 180 mensen. Wij nodigen er 196 uit en gaan ervan uit dat er een paar zullen afbellen dus komt het wel goed ;-) In Affligem is Het Brouwershof te klein, daar kan je maar comfortabel binnen met 100-120. De Montil is zeker groot genoeg. Laat je horen wat het wordt? Ik zou toch zeker nu al een datum vastleggen want het voorjaar is zeer druk...
Els 22/09/07 elsenstijn.trouwen.com
|
|
Anneleen
2-5-2008
|
6-7-2007 8:49:37
We gaan waarschijnlijk kiezen voor het Kasteel van Lebbeke. PRachtige locatie, heel mooie zaal. Ik heb al enkele reacties gelezen van mensen die daar te weinig eten hebben gekregen. Wat stond er dan zoal op de menu? En is er iemand nog recent daar naar een feest geweest? Want veel reacties dateren van voor/tijdens de verbouwingen...
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|