Nu Online
Momenteel zijn er 641 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal regio Bxl-Aalst-Merelbeke voor 170 man

30-6-2007 0:50:28
Wij plannen ons huwelijk in de lente volgend jaar en zijn op zoek naar een feestzaal in de regio Brussel-Aalst-Merelbeke. Aangezien we van plan zijn ongeveer 170 mensen uit te nodigen, dient de zaal groot genoeg te zijn. Zo vallen Hof van Nassau en Hof ter Meyghem al uit de boot. Waerboom en Salons de Romree vonden we wel ok maar aangezien we niet meteen die klik hadden, zoeken we verder.

Dus als iemand weet heeft van zalen in deze regio én waar 170 man liefst in 1 ruimte kan zitten, dan horen we dat graag!

Anneleen

Anneleen
2-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 564

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik30-6-2007 8:56:14

hey

de grote zaal van De Snip in Moorsel (aalst) misschien? en anders salons de roskam (merelbeke)?
allebei zalen waar in nog niks negatiefs over gehoord heb...
volgende vrijdag gaat ons feest door in de snip en in salons de roskam ben ik al eens naar een receptie en een huwelijksfeest geweest en was telkens dik in orde

succes met de zoektocht!!

sas677

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik30-6-2007 10:01:45

Hallo,
In Merelbeke heb je Salons Caipirinha... misschien moet je daar eens gaan kijkne... wij zijn daar gaan zien, maar ze hadden geen zaterdag meer vrij en voor ons was de zaal ook te groot. Ze waren wel heel vriendelijk.
Groetjes en succes met de zoektocht!

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik30-6-2007 12:28:10

Vlak naast De Snip in Moorsel heb je ook nog Salons Caelberg, daar trouwen wij. Ik weet wel niet of het daar kan met 170, je moet het eens checken op de website (www.caelberg.be ). Wij zijn ook gaan kijken in de Waerboom, maar voelden ons hier meer thuis. Verder zijn er nog een aantal zalen in Affligem, meer rustiek van stijl (Brouwershof en De Hophoeve). In Gooik heb je ook Ter Heyde, ik dacht wel dat het daar kon met 170. In Huizingen heb je ook het Gravenhof, dat is een heel erg mooi kasteel, maar lag wat boven ons budget.

Hopelijk heb je hier iets aan!

Groetjes,
Tania

daisy
18-8-2007
 Meld misbruik1-7-2007 11:07:32

in affligem (ternat) heb je ook de montil nog!
een modernere, heel ruime zaal, met heel mooie tuinen! ik heb ervaring met zowel de montil als met ter heyde en met hof van nassau en ik kan zeggen dat qua prijzen het ongeveer gelijk ligt!
bij ons was de montil ook dik in orde! zeker de voor service ook en wat bij ons de doorslag gaf, was de ruimte! je hebt ruimte genoeg voor zowel bij regenweer de receptie apart te houden. (en niet op dansvloer zoals in ter heyde in Gooik) prachtige tuin, veel ruimte voor iedereen plaats te geven!!!

dan heb je ook nog in aalst de orangerie geloof ik. maar minder ruim voor al het volk te zetten! ik vind het niet aangenaam als het volk te dicht op elkaar zit!!! (daar kijken wij wel naar!)
idem bij orangerie geraardsbergen -> kasteel oudenberg! mooie locatie maar niet ruim voor al het volk!
montil is ook modern en lekker eten!
veel succes en laat iets weten over je zoektocht?

dorien

Meld misbruik2-7-2007 9:04:02

Hey Anneleen,

In Melle heb je Salons t' Groenhof.
Ik ben er al naar twee feesten geweest en de receptie en het avondfeest is heel verzorgd en het eten is er zéér lekker.
Ze hebben de feestzaal vorig jaar volledig in een nieuw kleedje gestoken en de reacties daarop zijn zeer positief.

kijk eens op hun website:
http://www.salonstgroenhof.be/SalonsNL.htm

groetjes,

Dorien

Ellen
21-6-2008
 Meld misbruik2-7-2007 9:08:40

Anneleen

Wij trouwen in feestzaal den ast in kampenhout. als ik mij niet vergis kan daar tot 190 man in de grote zaal. Het is een oude brouwerij die omgevormd is tot feestzalencomlex. Voordeel is dat als je er een huwelijk doet, het hele complex voor jou voorzien wordt en ze dus geen andere feesten aanvaarden. Het is een vrij warme, eerder rustieke stijl. Prijs kwaliteit vrij goed. www.den-ast.com
In het Brusselse vind je ook wel een aantal grote zalen zoals het koloniënpaleis.

Ik hoop dat je er iets aan hebt.
Ellen
21/06/2008

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik3-7-2007 19:47:19

Hallo,
wij zijn vorig jaar gaan informeren in het groenhof... voor ons viel dat tegen, maar als je van rustiek houdt, is het misschien wel iets. het is wel niet zo groot en wij vonden het duur...

Els
22-9-2007
 Meld misbruik4-7-2007 16:39:21

De Caelberg is groot genoeg voor 180 mensen. Wij nodigen er 196 uit en gaan ervan uit dat er een paar zullen afbellen dus komt het wel goed ;-)
In Affligem is Het Brouwershof te klein, daar kan je maar comfortabel binnen met 100-120. De Montil is zeker groot genoeg. Laat je horen wat het wordt? Ik zou toch zeker nu al een datum vastleggen want het voorjaar is zeer druk...

Els
22/09/07
elsenstijn.trouwen.com

Anneleen
2-5-2008
 Meld misbruik6-7-2007 8:49:37

We gaan waarschijnlijk kiezen voor het Kasteel van Lebbeke. PRachtige locatie, heel mooie zaal. Ik heb al enkele reacties gelezen van mensen die daar te weinig eten hebben gekregen. Wat stond er dan zoal op de menu? En is er iemand nog recent daar naar een feest geweest? Want veel reacties dateren van voor/tijdens de verbouwingen...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info