Terug naar overzicht
Hoi Jeniffer,gan jullie dan voor je trouw op reis? Ik dacht dat jij gelijk met ons trouwde (15/09). Da's dan wel origineel!Ik neem de pil wel, maar heb al uitgerekend dat ik ze de maandag na ons weekend zou moeten krijgen, maar het weekend voor mijn regels is een echte hel, dus wil ik ze dan liever niet krijgen. Als ik ze nu doorneem heb ik mijn regels de week voor het huwelijk, maar ik reageer niet goed op het doornemen van mijn pil (doorbloedingen, stemmingswisselingen, migraine, ...) dus ik ben er nog niet uit wat ik ga doen. Ik ga het met mijn huisdokter overleggen. Misschien kan jij ook eens navragen bij jou huisdokter of hij geen oplossing voor jou weet?Groetjes, Mara
hey nee wij trouwen op 18 augustus en gaan vlak erna op reis.groetjes denk da je de verkeerde jennifer voor hebt
Hoi,Ik trouw op 17 aug en heb net hetzelfde voor. Ik denk dat er iets bestaat om het uit te stellen, maar ik ben daar zelf niet zo voor. Ikzelf neem iets om het lichter te maken. Het heet exacil en is alleen op doktersvoorschrift te krijgen. Dit werkt niet in op je hormonen.Groetjes,ilse
Hey,Ga eens langs bij je huisarts, je kan verschillende dingen doen. Exacyl zorgt er voor dat je minder bloeding hebt (zeker als je het samen neemt met een ontstekingsremmer als Apranax) maar beiden zijn op voorschrift (je mag Exacyl bv niet nemen als je al eens een trombose hebt gehad). Verder kan je ook progesteron nemen (dat is 1 hormoon van de pil) waarmee je je regels wat kan uitstellen. Maar voor dit alles moet je dus even langs je huisarts!Succes ermee,Tania
oooh wat ben ik blij dat er toch nog iets bestaat!! dank u wel voor de tips, heb nl een heel felle maandstonden en ben al blij als ik ze kan verlichten. kga maandag zeker langs bij de huisarts.groetjes en een maandstondloze trouw toegewenst aan iedereen!!!!
Graag gedaan hoor, als je enkel iets wil om ze te verlichten, en niet uit te stellen, kan je zeker de combinatie van Exacyl met Apranax proberen, in principe heb je daarmee een vermindering van bloedverlies tot 90%, en dankzij de Apranax heb je zo goed als geen buikpijn. Dat is vooral handig voor vrouwen die liever geen hormonale dingen innemen. Je huisarts zal wel nagaan of je die Exacyl mag nemen, en je moet er rekening mee houden dat Apranax je maag wat belast (maar als je een Brufen of dergelijke neemt is dat ook, dat is allemaal van dezelfde familie), maar voor 2 of 3 dagen valt dat heel erg mee.Heel veel plezier op huwelijksreis!!!Groetjes,Tania