Terug naar overzicht
hoi KirstenJe hebt een supermooi kleed! (heb het nl zelf ook!) je hebt me helemaal overtuigd van de kleur. Ik heb ze altijd mooi gevonden maar heb schrik voor de reactie van mijn ventje! maar duimen dat ook hij het mooi gaat vinden! Geniet alvast nog van je wittebroodsweken!xxx
Hey Kirsten,Wat leuk dat jullie zo'n fijne huwelijksreis hebben gehad! Enkele weekjes geleden heb ik jou ook wat vraagjes gesteld ivm Gasthof Ter Venne, omdat wij daar ook onze feest gaan geven. Nu had ik nog een klein vraagje: Welke DJ hebben jullie gekozen? Was het iemand uit het lijstje dat de zaal had doorgegeven? Hoe lang op voorhand hebben jullie deze besproken?Alvast heel erg bedankt GroetjesWendy02/08/2008
Hey Wendy,Wij hebben Hans Wittockx als DJ genomen; die werd ons door Gasthof Ter Venne aanbevolen. En dat is heel erg meegevallen!!! Een heel sympathieke man en hij weet echt wel wat hij op een trouwfeest moet draaien! Onze dansvloer heeft van begin tot einde vol gestaan. En zijn prijs viel ook reuze mee!Groetjes,Kirsten
Oh ja, en wij hebben hem gelijk met de zaal (een jaar op voorhand, dus) vastgelegd.
Hey Kirsten,Bedankt voor je snelle antwoord en de goede tip.Nu ik een positieve reactie heb gekregen ben ik toch al wat geruster. Dit weekend moesten we nl. naar een trouwfuif en de DJ was een flop, erg jammer, d'r heeft bijna niemand gedanst!Als je best een jaar op voorhand belt, dan zal ik binnenkort even naar de zaal bellen voor verdere info. Geniet nog van je wittebroodsweken!GroetjesWendy
Hallo, Blij dit verslag te horen. Wij gaan in september, ook met besttours, classic collection, en ik had al schrik voor het regenseizoen. Ik hoop dat wij ook zo positief terugkomen!Ik zie er al enorm naar uit.Groetjes