Terug naar overzicht
Hey Karlien,Ik weet niet van waar jullie juist zijn maar in Veurne bij huis Paula weet ik dat je trouwkleedjes kunt huren.ik ben daar geweest met een vriendin maar ik zou je het persoonlijk echt niet aanraden!! Het zijn allemaal oudere trouwkleedjes van (heel) lang geleden! Als alternatief (qua budget) heeft mijn vriendin voor de afgesproken prijs zelf een topje en rok uit de suite gekozen en dan helemaal laten maken volgens haar kleur- en stofkeuze en zo! Was heel mooi hoor, je kon echt niet weten dat het geen 'gewoon' trouwkleedje uit de collectie was! Misschien kun je dat in een andere winkel ook wel es vragen?Veel succes!Jessika 27/07/07
bij SCARPELINNI uit Oostende kun je huren,wel eerst een afspraak maken,maar ze zijn heel vriendelijk daar,mijn kleedje gekocht koste iets meer dan 500€.ze hebben een website www.scarelinni.be succes,KARINA
halloik ben een maadn geleden gehuwd en ik verkoop mijn jurk. het is een kleedje van linea raffaelli. bovenstuk maat 36 en rok maat 38. Als je intersee hebt laat gerust iets weten!groeten,Veerle