TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Anne
21-9-2007
|
30-6-2007 21:18:39
Beste,
Je moet heel voorzichtig zijn met het kleuren van blonde haren, doe je een donkerdere kleur op kan je oranje zijn .. de pigmenten dat in een donkere kleur zitten veranderen omdat je haar heel waarschijnlijk ontkleurd geweest is, normaal hé als het blonder is. Misschien kan je gewoon naar je kapster even bellen en het met haar bespreken wat je kan doen, ze zal wel begrijpen dat je niet meer tot bij haar kan gaan, maar zal misschien tips kunnen geven welk product en kleur je mag gebruiken. Het veelvoudig wassen is geen optie hoor, je haar is ontkleurd .. en als je het te veel gaat wassen gaan je haren heel soepel vallen en ga je kapsel misschien niet zo mooi zijn voor je dag. Mijn kapper heeft me ten zeerste afgeraden het te wassen de dag van mijn trouw, ten laatste de avond voordien. Veel succes
Anne 21.09.07
|
|
Marisa
7-7-2007
|
30-6-2007 22:01:38
dag Anne,
Het is inderdaad ontkleurd geweest. Ik heb haar gebeld , maar ze kon me niet meteen helpen om te zeggen welk product ik kon gebruiken.
Mijn moeder sprak iets van een product dat je als soort "cremespoeling" gebruikt "plikske" noemde ze dat. Ken jij dat?
Groetjes,
Marisa
|
|
Anne
21-9-2007
|
1-7-2007 15:27:00
Hey Marisa,
Als ik me goed herinner een pliske is zo een lotion dat ze geregeld op de oma's hun haren zetten, vroeger was dat de verzorging voor de haren, nu zijn dat cremespoelings. Maar ik heb daar echt niet de indruk van dat dat het kleur van je haren gaat veranderen. Weet je, als je ook vind dat je haren donkerder moeten, dan zou ik toch bij een kapper binnenstappen. Vind het wel spijtig dat je kapster je niet verder kan helpen, is toch een beetje laks van haar om je zo in de steek te laten.
Groetjes Anne
|
|
KARINA
27-7-2007
|
1-7-2007 15:27:02
een pilske is een versteveging voor je haar en word normaal gezien het meeste gbruikt bij een mis en plie,je kan die produkten vinden in de gb en waarschijnlijk ook in het Kruidvat,als ik jou was ging ik begin deze week een pilske kopen en uitproberen,wel opletten dat je geen ontkleurder koopt,het zijn kleine flesjes(ik denk 25ml) maar als je je haar wast zijn ze eruit,ik heb er ooit gekocht van Wella,je kan ook natuurlijk naar een kapper gaan en eentje kopen,normaal verkopen ze dat,en je kan dan ook raad vragen voor je kleur. Succes, KARINA
|
|
Jotje
13-7-2007
|
1-7-2007 15:27:17
Voorzichtig meidje, zeker als je haar gebleekt is. Heb mijn haar ooit eens in kastanjebruin gestoken en 't was bloedrood! Echt waar, zou naar kapper gaan om zeker te zijn,
succes, Jotje
|
|
KARINA
27-7-2007
|
1-7-2007 15:29:13
hier ben ik weer ;),als je in antwerpen woont zou ik bij Kreatos eens gaan horen.
|
|
Marisa
7-7-2007
|
1-7-2007 16:18:03
Mijn moeder ging eens horen morgen bij een kapper bij haar om te horen of zo'n pilske verstandig is om te gebruiken. Is dat niet zo het geval, dan laat ik het zo. Mijn toekomstige man heeft trouwens ook gezegd dat ik het dan maar zo beter laat voor de trouw. Tot nu toe zijn alle reacties positief van alle andere mensen, dus als iedereen zo blijft zeggen dat het mooi is draait hij misschien wel bij. Daar hoop ik wat op :-)
|
|
Lieve
1-9-2006
|
2-7-2007 8:14:31
Hey,
ik zou zo kort voor je huwelijk niets meer proberen forceren hoor. De kans dat het alsnog fout uitdraait, is té groot, dat zou ik niet riskeren!
Als iedereen het mooi vindt, zal het best wel meevallen. Je verloofde zal er zeker aan wennen. Als je op je trouwdag dan voor hem staat, zal hij je zeker mooi vinden, daar kan je van op aan!
Groetjes, Lieve
|
|
jennifer
18-8-2007
|
2-7-2007 20:48:24
hallo, ik ben kapster en zal je even wat raad geven he. Doe er vooral geen plix op want je haar kan groen uitslaan als het blond is en je doet er een bruine plix op word het groen omdat de kleur in de plix niet sterk genoeg is. Vaak wassen maakt het alleen nog maar lichter. je kunt gerust naar een andere kapper gaan en vragen of hij er bruine baliage in je haar wilt doen, zo lijkt het al wat donkerder en kan er niets mislopen. vraag naar een baliage met de kleur nr 5 natuur. hier kan echt niets mis mee gaan. groetjes jennifer
|
|
|
|
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
in Lommel |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|