Terug naar overzicht
Hey Natascha,Ik weet natuurlijk niet wat je precies wil weten maar ons feest was dik in orde.De contacten met de eigenaar verliepen ook altijd heel goed.Enig minpuntje: het dessertbuffet was snel weg en werd niet teruggeplaatst en sommige mensen zeiden dat ze weinig rondkwamen met drank. Zelf hebben we daar weinig van gemerkt omdat we druk met iedereen bezig waren maar uiteindelijk kan je nooit voor iedereen goed doen en zijn er altijd mensen die klagen.Ik zou zo terug voor het Kasteel kiezen.Moest je nog verdere vragen hebben of specifieke dingen willen weten mag je me altijd mailen want ik kijk hier niet meer dagelijks op het forum (alhoewel het niet veel scheelt).Mijn adres: sissi.gevaert@pandora.beGroetjes, Sissi(36 dagen getrouwd)
Sissi,Wanneer breng je de demo's van VIDEOMANIE terug.Je hebt ze al meer dan een jaar,en dank zij onze demo koos je voor het Kasteel van Saffelaere.Dat is dan onze dank ??Theo
Ja, hallo. Ik heb er dan ook 10 e voor betaald. Was dat niet als waarborg voor als je ze niet terugkreeg???Trouwens, dank? Terwijl je die demo gegeven hebt heb je wel reclame gemaakt voor jezelf. Zowel hier op het forum als bij mij.Of was het louter om mij te helpen? Ik denk het niet.Je krijgt uw demo heus wel terug maar ik heb daar niet altijd tijd voor om die even te komen brengen.Bovendien had je tegen mij gezegd dat ik hem binnen de 3 weken moest terugbrengen dus ik dacht dat ik hem na die 3 weken niet meer kon terugbrengen anders had je hem al lang gekregen.Je hoeft dat hier ook niet te zeggen op elk topic waar ik op reageer. Je hebt mijn mailadres en moest je het niet meer hebben dan staat het hier al vaak genoeg op het forum. Ik had trouwens ook wel voor het Kasteel gekozen zonder uw demo.Sissi