TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
KARINA
27-7-2007
|
1-7-2007 11:57:56
ben je van Wetteren?
|
|
Nele
20-9-2008
|
1-7-2007 18:22:35
Dag Lies,
ik ben al eens naar een trouwfeest in het Waterfront gegaan. Het is een leuke locatie maar geen typische feestzaal. Enige klein nadeel zijn misschien de toiletten, dat zijn 3 toiletten in een houten hokje buiten, wel proper maar leek mij wat moeilijk voor mensen die niet zo goed ter been zijn. Verder heb je wel wat werk met het aankleden van de zaal, maar zo kan je het helemaal naar jullie smaak doen dus ik vind dat wel een voordeel. Wij hebben deze zaal ook in ons hoofd als mogelijk locatie.
|
|
Krista
20-12-2008
|
1-7-2007 18:56:05
Wij hadden onlangs ook een feest in Waterfront.Als je wil kan ik je wel wat info geven.Mijn adres:meers.je@hotmail.com Groetjes
|
|
Lies
|
1-7-2007 21:36:43
Hey,
Karina, ik ben van Merelbeke, en wij zouden graag een feest geven in het Gentse. We wouden eens kijken voor een andere soort zaal dan de klassieke trouwzaal, vandaar dus waterfront. Vandaar dus dat alle info of tips meer dan welkom zijn!!
|
|
annelies
9-6-2007
|
2-7-2007 9:13:15
Hallo, Wij hebben op 9/6 onze trouwfeest gegeven in Het Waterfront. Het is inderdaad geen klassieke lokatie, maar dat is net wat wij wilden. Alhoewel het bij de voorbereidingen niet altijd gemakkelijk was (niet iedereen is voorstander van een alternatieve trouwzaal), was iedereen er na afloop van het feest vol lof over: iedereen was blij dat het eens 'wat anders' was, dat de lokatie leuk en origineel was e.d. Er zijn ook heel veel mogelijkheden. Wij hebben wel veel tijd gestoken in het aankleden van de zaal, maar het resultaat mocht er zijn, al zeg ik het zelf. :) Groetjes, Annelies
|
|
Lies
|
3-7-2007 13:27:33
Hey Annelies,
Jullie hebben al gefeest, tof! Heb jij soms nog info over de prijs ed. En hebben jullie de traiteurvan waterfront zelf genomen of heb jullie voor een andere traiteur gekozen. En het toilet valt dat mee, omdat ik daar al reactie over heb gehoord. Ik weet het, beetje veel vraagjes maar natuurlijk zou dit voor ons superinteressant zijn, zeker omdat jullie nog maar pas daar getrouwd zijn en zo!!! dikke merci en tot horens??!!
|
|
Tom
19-4-2008
|
10-7-2007 16:53:26
Hallo,
Ik en mijn verloofde zijn vorige week zaterdag naar een trouwfeest geweest in het Waterfront. Het was echt een superfeest! Wij zijn enkel naar het dansfeest geweest. De receptie was buiten en binnen stond dan nog een buffet klaar met verschillende hapjes (brood met kaas, lepelhapjes, dessertjes, ...). Die hapjes waren gemaakt door de familie zelf omdat het over een héél grote familie ging. Dit was ook zo voor het avondeten (koud buffet). In de danszaal stonden enkele tafels en stoelen rond de dansvloer (dit was misschien wat te weinig, want niet iedereen kon zitten). Het voordeel was dan wel dat er veel mensen op de dansvloer stonden. Het toilet begon op het einde van de avond wel wat vieze geurtjes te verspreiden, maar dit is normaal omdat er niemand dit 'schoonmaakte'. Ik vond dit niet zo erg, khad er niet zo veel last van, alhoewel sommige kennisen van me wel lieten om naar het toilet te gaan. Buiten was er ook een kampvuur voorzien waar mensen dan konden rondzitten om wat te praten. Dit was echt supergezellig! De zaal biedt ook heel veel mogelijkheden om het leuk in te richten en te versieren. Ik vond het in ieder geval een heel mooie locatie!
Groeten en veel succes met de zoektocht! Indien u nog vragen heeft, laat maar horen!
Nathalie en Tom
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|