TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tamara
15-9-2007
|
1-7-2007 0:08:09
Hoi Romina,
wij zijn ook gaan kijken in het Rubenshof en de prijzen voor de buffeten starten rond 60€. Van prijs vonden we het nog best meevallen, maar de sfeer van de zaal was voor ons te prechtig. We wilden graag een hele losse sfeer en hebben daarom uiteindelijk gekozen voor 't speelhof (een oude schuur aan een kasteel).
De waterhoek is erg mooi maar niet goedkoop. Exacte prijzen weet ik niet omdat ik wist dat het niet in ons budget zou passen. Ze zijn ook erg geliefd waardoor je snel moet zijn met reservaties. Als je echt jou datul wil moet je soms al 2 jaar op voorhand reserveren.
Van de rest kan ik je niets vertellen. Van waar zijn jullie ergens? Wij zijn van Sint-truiden maar ik ben geboren in Diest en opgegroeid in Zelem dus ik ken de andere feestzalen ook wel van naam.
Groetjes, Mara
|
|
Romina
16-7-2008
|
1-7-2007 13:22:18
Hallo Mara, Wij wonen nu bijna 2 jaar in Herk de Stad. Maar zelf ben ik van Heusden Zolder en mijn vriend van Tongeren. We zijn nooit naar feesten geweest hier in de buurt. Daarom probeer ik via internet zoveel mogelijk informatie te zoeken. We willen liever in de buurt ons feest geven zodat wij en onze familie niet te veel moeten rond rijden op ons trouwfeest.
Groetjes
|
|
Naima
5-7-2008
|
10-8-2007 12:09:58
Wij moeten morgen gaan zien in het krekelhof , maar als je wil mag je mij alle prijsoffertes doorsturen(naima_diaz@hotmail.com) die je al hebt van zalen. soms vraag ik me af of het niet goedkoper is als ik een zaal huur met een aparte traiteur maar ik heb zo bang dat er dan iets misloopt :-)
|
|
Fabio
|
8-10-2007 17:57:35
Hallo,
Is er toestemming gevraagd bij deze feestzalen om informatie door te geven juffrouw? Bij mijn weten niet!! dan nog maar te zwijgen over derrest, jammer genoeg. Indien u echt zo hard moet zoeken om goedkoop gesteld te zijn, kan je misschien een parochiezaal huren.
|
|
Romina
16-7-2008
|
10-10-2007 21:23:08
Beste Fabio,
Heb je dit forum al eens eerder gelezen? Het staat vol met prijzen van dj's, kappers, visagistes, feestzalen, fotoreportages en noem maar op. Als dit niet wettelijk is, ben ik mij er zeker niet van bewust en vraag ik mij af waarom de verantwoordelijke van deze site niet ingrijpen. Ik zal zeker contact opnemen met de verantwoordelijke, dus houd de site maar in de gaten, zou ik zeggen. En neen, ik ben helemaal niet op zoek naar de goedkoopste oplossing, maar ik vergelijk graag, vooraleer een grote beslissing te nemen. En ik denk niet dat ik de enigste ben die dat doet met het plannen van hun huwelijk of bij het aankopen van eender wat.
|
|
anna
15-7-2010
|
19-8-2008 15:22:06
HALLO BEN ANNA UIT HEUSDEN ZOLDER GRAAG HAD IK WAT INFO GEHAD ALS HET MOGELIJK WAS VAN HOEVE GERVAN,,KAN JIJ MIJ DAAR IETS MEER OVER VERTELLEN alvast bedankt!! groetjes
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|