Terug naar overzicht
da s op zich toch niet erg dat ze de zaal al zien.Je richt de zaal toch in volgens uw eigen wensen.En een verjaardagsfeest buiten een huwelijksfeest, da s toch een groot verschil, misschien herkennen ze de zaal zelfs niet meer.Wij hebben al altijd gezegd in het fabriekspand te trouwen, wel mijn neef was van dezelfde mening en is daar enkele jaren geleden getrouwd; dat belet ons nu niet om daar ook te trouwen, want wij richten de zaal in een andere stijl in, dus geen probleemde zaal op zich is veelal niet uniek, je kan daar al geweest zijn, voor vrienden, kenissen ... , maar de inrichting kan je wel uniek maken héik zou daar niet al te veel problemen over makenmaar ja, ieder zijn mening hé
Hallo,ik persoonlijk zou daar geen probleem van maken. Bij de familie langs mijn kant zijn al bijna alle trouwfeesten in dezelfde zaal van ons geweest. Ik vind het juist plezant dat iedereen de zaal al goed kent en er zich dan ook op zich gemak voelt. Ik vind dat niet erg dat de mensen onze zaal al kennen en gezien hebben. Groetjes,Sarah