Nu Online
Momenteel zijn er 462 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

oma wil dezelfde zaal

1-7-2007 10:25:08
hela bruidjes,

wij trouwen op 17 mei 2008,onze zaal is al een tijdje geregeld,en iedereen van de naaste familie wist dit. Een paar dagen geleden vroeg zijn oma voor prijslijsten en menukaarten van onze zaal,zij wou haar verjaardagsfeest (over een paar maanden) daar geven! Dit is mss niet zo'n ramp,maar ik zou het erg vinden als zijn kant van de familie de zaal al zou zien voor onze trouw.
Mijn vriend denkt er hetzelfde over,dus hij begrijpt mijn standpunt -gelukkig- We gaan er eens met haar over praten,en hopen dat zij een andere zaal wil zoeken.

bye

vanessa
17-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 867

vicky
24-5-2008
 Meld misbruik1-7-2007 12:37:55

da s op zich toch niet erg dat ze de zaal al zien.
Je richt de zaal toch in volgens uw eigen wensen.
En een verjaardagsfeest buiten een huwelijksfeest, da s toch een groot verschil, misschien herkennen ze de zaal zelfs niet meer.

Wij hebben al altijd gezegd in het fabriekspand te trouwen, wel mijn neef was van dezelfde mening en is daar enkele jaren geleden getrouwd; dat belet ons nu niet om daar ook te trouwen, want wij richten de zaal in een andere stijl in, dus geen probleem

de zaal op zich is veelal niet uniek, je kan daar al geweest zijn, voor vrienden, kenissen ... , maar de inrichting kan je wel uniek maken hé

ik zou daar niet al te veel problemen over maken
maar ja, ieder zijn mening hé

Sarah
7-7-2007
 Meld misbruik2-7-2007 13:11:55

Hallo,

ik persoonlijk zou daar geen probleem van maken. Bij de familie langs mijn kant zijn al bijna alle trouwfeesten in dezelfde zaal van ons geweest. Ik vind het juist plezant dat iedereen de zaal al goed kent en er zich dan ook op zich gemak voelt. Ik vind dat niet erg dat de mensen onze zaal al kennen en gezien hebben.

Groetjes,

Sarah

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...