Terug naar overzicht
Hoi Amber,Ik wil gerust je misboekje eens lezen. Mail maar naar vanessa.deconninck@telenet.be
hallo,je mag het gerust eens naar mij doormailen hoor! klaat je dan iets weten.sohanssens@yahoo.com
Hey,Als je wil mag je het ook doorsturen naar mij glow1204@hotmail.comgroetjesSarah & Philippe30.05.2009
HeyJe mag het naar mij ook eens doorsturen. Ik wil het wel voor je nalezen. E-mailadres is michiellah@hotmail.comGroetjesEvy26.04.2008
Hey,Je mag het ook altijd eens naar mij sturen.maartjelenders@hotmail.com .Grtz
Ik wil het ook gerust eens nalezen. Als leerkracht heb ik een geoefend oog voor kleine foutjes en kan ik bovendien genieten van vakantie, dus heb ik tijd genoeg...maaikewillem@yahoo.com
Hallo AmberBlijkbaar heb ik een naamgenootje op de site! Naar mij mag je het zeker ook mailen, ik vind het interessant, dan heb ik een voorbeeldje. Heb namelijk geen idee hoe zoiets wordt samengesteld. Bedankt!amber_embrecht@hotmail.com
Hey, geen probleem, je mag het mailen naar els.vanderispaillie@belgacom.netgroetjes
Ik wil het gerust ook eens nalezen.sandrademeyer@hotmail.comGroetjes
Hoi,ik ben momenteel ook volop bezig aan het onze, dus ik weet er al alles van! Stuur het maar eens door, dan lees ik het even door!Groetjes,Annick22/09/07annickske@hotmail.com
ik wil het ook, gerust eens nalezen! stuur je het door?gr dien16/02/08nadinedrijk@hotmail.com