Terug naar overzicht
Wij hebben ook een vierkant boekje... en is samengeniet. Plezant formaat alvast!groetjes Jotje
Hey Vanessa,Wij hebben in de Pipoos (een knutselwinkeltje) in Wijnegem Shopping Center een whole punch gekocht, het woord zegt het zelf. Omdat er geen ander optie is voor de gaatjes in het midden te krijgen moeten we dit handmatig doen, gaatje per gaatje erin kloppen met die whole punch. Het is een metalen staaf met 3 koppen (verschillende diameter) en je draait gewoon het gewenste kop erop. Ik heb gewoon de helft van ons vierkante misboekje genomen, een kruis gezet waar de gaatjes moest komen, dat blaadje eerst 100 maar gekopieerd = aantal misboekjes (dan moet je het niet elke keer opnieuw tekenen) en dan op ons misboekje gelegd en dan met een hamer de gaatjes gemaakt en daarna de lintjes erdoor getrokken en dan een strik in gemaakt. Ik heb wel verschillende kleuren lintjes genomen, da's toffer. Tis echt wel handarbeid hoor!Wat je ook kunt doen is de lintjes in het midden van je boekje trekken en dan gewoon een strikje maken of een knoop in het lintje maken, spaart een hele hoop tijd uit maar ik weet dan niet of het echt wel houdt.Als je wil, kan ik een foto doorsturen van ons misboekje...Weet je ook hoe je de instellingen moet zetten om die vierkante misboekjes te maken? Daar kan ik je ook eventueel mee helpen.Veel success,Groetjes,Vân en Michel07/07/07
By the way, je kunt ineens een paar misboekjes onder mekaar leggen en dan die whole punch gebruiken, die whole punch gaat echt wel diep en gaat ook door karton. Ik heb zo per 3 misboekjes gedaan, hangt af hoeveel blz je hebt. Ik kon er zelfs meer per keer doen maar heb het niet uitgeprobeerd.
Hallo Vân,Dat met ide wholepunch lijkt me wel leuk, alleen zie ik het niet echt voor me... Zou het mogelijk zijn om ook een foto naar mij te sturen aub? Alvast bedankt!Groetjes,Jennyjenny_ke@hotmail.com
Hey bruidjes in spéIk ben ook volop bezig aan mijn misboekje. Kan je mij eens foto doorsturen en vertellen hoe ik die instellingen wijzig om een mooi vierkant boekje te krijgen?tinekeheye@hotmail.com
Hallo,Momenteel zijn we ook volop bezig met het misboekje (we trouwen eind aug.) en ik zoek nog iets "origineels" om het boekje bijeen te houden. We hadden gedacht aan ringetjes ipv lintjes... Heeft hier iemand een ideetje of iets dergelijks reeds gezien of gebruikt?Alvast bedankt voor suggesties!!!
Hey Johanna,Sorry dat ik zo laat reageer maar ondertussen zijn we al getrouwd en hadden we het vooral de laatste dagen voor de trouw nog heel druk met het in orde brengen van bepaalde zaken.Ik heb in de Ava plastieke gouden ringen gezien die je om je bedankjes kunt doen maar ik weet niet of die opengaan of daar een gleufje in is, als het zo is dan heb je maar in te schuiven in de gaatjes van je misjboekje en dan houdt het ook alles bijeen. Of anders kan je daar misschien met een cuttermes een fijn opening maken en dan gaan die ook rond jullie gaatjes maar om dit effect te bekomen moeten jullie wel vier gaatjes in jullie misboekje maken en geen twee. Dus twee aan twee hè.Hopelijk lukt het en wordt het wel wat!Groetjes,Vân en MichelGelukkig getrouwd op 07/07/07