Terug naar overzicht
Dag LiesbethWij trouwen 20 07 2007 in deze zaal...Tot nu toe vind ik het héél vriendelijk personeel. Ik kan hun steeds bellen en ze weten onmiddellijk wie ik ben [misschien omdat ik zoveel vragen héb ;o)]. Vind het dus héél persoonlijk en ze helpen met alles! Als je een probleem hebt, vraag het en ze zoeken mee naar een oplossing...Wij hebben onze menu vorig jaar deze tijd eens gaan eten met onze ouders (we twijfelden voor de soep) en vonden het héél lekker!Voor de rest kan ik je nog niet helpen aangezien ik nog 2 weekjes moet wachten!Veel succes met je keuze te maken en zal nog iets laten weten als het feest gepasseerd is!GroetjesVeroniek20 07 2007
Hoi LiesbethIk zat daarjuist te zappen (op TV) en ik kwam op 5TV, daar was het programma Beautiful (of hoe noemt het, met die mevrouwen die 'bewerkt' worden).Weet je als ze zich (die vrouwen) hun nieuwe lichaam aan hun familie laten zien, dat dit opgenomen is in Carelshof!Ik zag plots die trap en ik zei dat ken ik precies! En ik ben blijven kijken en achteraf bij de aftiteling stond het Kasteel Carelshof!Ik weet niet of dit voor jou een referentie is...Veel succes!GroetjesVeroniek20 07 2007
Dag Veroniek,Ja, ik weet dat 'beautyfull' daar wordt opgenomen...Ik ben heel benieuwd naar hoe jouw trouwfeest zal verlopen op 20/07. Geniet er maar van... Laat je me iets weten na jouw trouwdag?Lieve groetjes en bedankt!
Dag Veroniek,Laat je me nog weten hoe je feest verlopen is in het Carelshof. Bedankt!