Nu Online
Momenteel zijn er 414 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DJ - eten en drinken

2-7-2007 8:19:53
Hallo allemaal, wat doen jullie met jullie DJ gedurende het feest wat betreft eten en drinken? Geven jullie die regelmatig iets te drinken/drankforfait of eet die gewoon mee zoals de rest van de gasten of hebben jullie nog een andere oplossing? Bij ons komt de DJ wellicht van bij het begin van het feest...

Ellen

Ellen
21-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 309

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik2-7-2007 8:25:00

Hey,

wij hadden broodjes voorzien voor de DJ en de fotograaf. Hij mocht de hele avond drinken zoveel hij wilde.

Groetjes,
Lieve

erik

Meld misbruik2-7-2007 8:44:24

Beste Ellen,

Ik ben zelf al 20j DJ en ik ga niet zeggen dat het een ongeschreven wet is de DJ van drank en eten te voorzien. Feit is wel dat, gezien de dj (of fotograaf) er gewoonlijk geen tijd voor heeft, er altijd iets voorzien is. Gewoonlijk krijg ik altijd iets van eten alle gasten al bediend zijn.
Het is inderdaad een gewoonte dat de DJ wel van drank wordt voorzien. Het is natuurlijk ook niet de bedoeling hem dronken te voeren, maar velen beseffen niet dat je van "draaien" toch wel dorst krijgt.
Als je een loodgieter thuis vraagt geef je hem toch ook iets te drinken.
Alvast veel succes en plezier gewenst met jullie trouwfeest, allen.

Wil je nog meer info : bibi77@hotmail.com
Ik ben steeds bereid om je te helpen.

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik2-7-2007 10:55:38

bij ons eet de fotograaf mee omdat hij van smorgens tot na openingsdans komt. dj komt pas na eten dus voor hem is wel drank voor zien en als hij wil kan hij wel nog iets van dessertenbuffet eten.

sas677

annelore
24-8-2007
 Meld misbruik2-7-2007 11:03:22

hallo,

onze DJ eet gewoon hetzelfde als de gasten en kan de hele avond drinken
onze zaal doet dit zonder dit aan te rekenen
groetjes lore

Thierry

Meld misbruik2-7-2007 12:38:55

---

Ellen
21-6-2008
 Meld misbruik3-7-2007 8:13:29

Bedankt allemaal voor jullie reacties. We zullen de feestzaal eens moeten contacteren om dit met hen te bespreken. Ik verneem hier dat sommige feestzalen dit gratis doen, we zullen eens polsen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...