Terug naar overzicht
Hey,wij hadden broodjes voorzien voor de DJ en de fotograaf. Hij mocht de hele avond drinken zoveel hij wilde.Groetjes,Lieve
Beste Ellen,Ik ben zelf al 20j DJ en ik ga niet zeggen dat het een ongeschreven wet is de DJ van drank en eten te voorzien. Feit is wel dat, gezien de dj (of fotograaf) er gewoonlijk geen tijd voor heeft, er altijd iets voorzien is. Gewoonlijk krijg ik altijd iets van eten alle gasten al bediend zijn.Het is inderdaad een gewoonte dat de DJ wel van drank wordt voorzien. Het is natuurlijk ook niet de bedoeling hem dronken te voeren, maar velen beseffen niet dat je van "draaien" toch wel dorst krijgt.Als je een loodgieter thuis vraagt geef je hem toch ook iets te drinken.Alvast veel succes en plezier gewenst met jullie trouwfeest, allen.Wil je nog meer info : bibi77@hotmail.comIk ben steeds bereid om je te helpen.
bij ons eet de fotograaf mee omdat hij van smorgens tot na openingsdans komt. dj komt pas na eten dus voor hem is wel drank voor zien en als hij wil kan hij wel nog iets van dessertenbuffet eten.sas677
hallo,onze DJ eet gewoon hetzelfde als de gasten en kan de hele avond drinkenonze zaal doet dit zonder dit aan te rekenengroetjes lore
---
Bedankt allemaal voor jullie reacties. We zullen de feestzaal eens moeten contacteren om dit met hen te bespreken. Ik verneem hier dat sommige feestzalen dit gratis doen, we zullen eens polsen!