TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ilse
17-8-2007
|
15-7-2007 14:57:45
Hoi, ik ben daar al geweest naar een feest. We waren met een 100 tal, denk ik, maar de zal was daar nog niet mee gevuld hoor. Het was een menu aan tafel, geen walking dinner. Het eten was lekker, behalve het voorgerecht was niet echt mijn smaak, maar smaken verschillen hé. Ik vond het wel een mooi zicht met dat water, wel een beetje artificiëel, maar ja. Moest ik dichter gewoond hebben, had ik die zaal ook wel overwogen voor ons feest, dus dat zegt wel genoeg, zeker? Groetjes Ilse
|
|
Cindy
12-9-2008
|
28-7-2007 20:15:43
Wij gaan het feest geven in Vijverhof in wevelgem. heb tot nu toe nog geen negatieve dingen gehoord over die zaal. iedereen die daar al eens geweest is, zegt dat het lekker is en zeker genoeg van alles. wij gaan de formulie Walking dinner nemen, zo is er voor elks wat. veel succes nog Cindy 12-09-08
|
|
Céline
|
26-8-2007 15:12:47
Hallo,
Wij zijn daar naar een trouwfeest geweest maar het was in de andere zaal en die vond ik echt nie mooi! De bediening vond ik goed maar wel niet fantastisch. Eten was wel ok, het was een standaard menu. Cortina in Wevelgem vind ik veel mooier!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|