TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sophie
18-4-2008
|
2-7-2007 13:00:23
Hey Freya Dit is inderdaad een lastig voorval. Werkt die dj niet samen met een vriend ofzo die dan alles zou kunnen komen klaarzetten en misschien al kan beginnen spelen totdat hij er is ? Alleszins veel succes gewenst Sophie 18.04.2008
|
|
Sophie
6-9-2008
|
2-7-2007 13:05:26
Hey Freya,
Dit is inderdaad niet zo fantastisch. Persoonlijk vind ik de marge die hij heeft (1 uurtje)nogal nipt. Je moet rekenen dat hij ook nog zijn installatie en zo moet opstellen in de zaal. Zal hij dat dan doen terwijl jullie al in de zaal zitten? Ter vergelijking onze DJ komt 1,5 uur voor het avondfeest toe om alles perfect in orde te zetten. Jullie DJ moet dan op 1uur tijd naar de locatie komen en alles klaarzetten. Daarenboven zal het voor jullie en jullie ouders ook wel stresserend zijn en zullen jullie daardoor minder van jullie feest kunnen genieten. In jouw plaats zou ik niet twijfelen en een andere DJ nemen.
Veel succes Sophie
|
|
Sarah
7-7-2007
|
2-7-2007 13:06:06
Hallo,
moest ik in jouw plaats zijn zou ik toch iemand anders zoeken. Je weet nooit dat er iets verkeerd gaat en dat je dan niemand hebt. Die persoon moet toch ook wel weten als hij belooft om bij jullie te komen draaien dat hij dan niet ervoor naar een voetbalmatch moet gaan kijken hé. En dan nog in Londen. Nee, ik zou het niet vertrouwen en voor het zeker kiezen.
Groetjes,
Sarah
|
|
Nathalie
7-7-2007
|
2-7-2007 13:18:13
Hey Freya,
ik zou je graag geruststellen, maar ik denk dat je beter een andere zoekt...dit risico zou ik nu toch ook niet nemen...
ik vind, een feest kan echt minder qua sfeer worden door een slechte dj... maar GEEN dj...dat is nog erger, dan valt je feest gewoon in duigen.
Ik vind dat ook niet kunnen van die dj, zeker niet als het een collega is.
Laat ons weten wat je doet !
Groetjes, Nathalie Nog 5 daagjes: http://www.kenny-nathalie.bruiloftsite.nl/
|
|
Lieve
1-9-2006
|
2-7-2007 13:25:06
Hey,
niet twijfelen, meteen een andere DJ zoeken! Dit risico kan je inderdaad niet nemen, zeker als het geen professionele DJ is. Tenzij hij je kan verzekeren dat hij een alternatief heeft als het mis gaat, maar inderdaad, de trein kan niet rijden, te laat zijn, onderweg kan zijn auto in panne vallen... er zijn té veel risico's aan verbonden. Ik zou het niet doen.
Groetjes, Lieve
|
|
Freya
11-8-2007
|
2-7-2007 13:39:31
Er zou wel een externe firma 's middags al komen opstellen, dus dat zou wel in orde zijn. Maar wat ben ik met die installatie als ik geen Dj heb of laat staat een dronken DJ want als zijn ploeg dan wint denk ik niet dat hij water zal drinken!
Nee, ik heb beslist om iemand anders te zoeken. Heb net al naar iemand gebeld die ik persoonlijk ook ken maar die er wél professioneel mee bezig is. Die was vol ongeloof geslagen naar mijn verhaal en ging zien wat hij nog voor mij kon doen, want zelf is hij al bezet.
Duimen jullie aub mee voor mij... ik hou jullie hier op de hoogte.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Freya
|
|
Katrien
19-5-2007
|
2-7-2007 14:01:29
Hey Freya,
Mocht je nog een DJ nodig hebben. Ik vond die van ons echt heel goed... Zijn gegevens: DJ Jan : 0475432311
je weet maar nooit he...
veel succes nog. groetjes, Katrien
|
|
Lies
27-10-2007
|
3-7-2007 12:40:46
Hey Freya,
Hopelijk vind je nog een andere goede DJ! Ik vind het echt grof van die man, getuigt van weinig respect en professionaliteit vind ik!
Groetjes en veel succes!
Lies
|
|
Bart
|
3-7-2007 13:10:58
Als de man in kwestie zegt dat hij op tijd zal aanwezig zijn, is er in principe geen probleem, zou ik zeggen. Ok de risicos dat hij er niet zal zijn, zijn natuurlijk aanzienlijk gegroeid door de gebeurtenissen de laatste dagen in london. Hoe dat je het draait of keert tegen overmacht kan je weinig beginnen, een auto-accident of dergelijke kunnen altijd gebeuren. Het is fair dat hij jullie dat zegt, voor hetzelfde geld zegt ie niks en is er niks aan de hand.
maar dat is mijn gedacht ... dj lebart
|
|
Mieke
|
3-7-2007 18:03:10
Beste Freya,
Als ik u was, nam ik een andere dj ! Ik zou het risico niet nemen. Ik heb trouwens zeer goede ervaring met discobar 2-friends!! Ze zijn super. Ze komen eerst bij je thuis om te luisteren naar wat jullie graag horen die avond en ze spreken alles prima af. Kijk zeker eens op de site: www.2-friends.be
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|