Terug naar overzicht
Mijn oprachten waren de volgende:1° ze hadden snoepen op mijn BH genaaid en die moest ik verkopen en de mannen moesten die er dan afbijten.2° een zakje met lingerie die ik allemaal moest verkopen3° ik kreeg een t-shirt aan met allemaal mannen namen op. de mannen die we tegen kwamen moesten als hun naam erop stond hun handtekening erbij zetten. Stond hun naam er niet bij moesten ze hem erbij zetten, kregen ze een glas cava en ik ook die we dan ad-fundum moesten leegdrinken.Daarna zijn we met een limo naar de Mask-ara gaan eten in Borsbeek. Een restaurant met showvoorstelling door travesties. Geweldig was dat! Een echte aanrader!Veel plezierFreya
Hoi, Mijn vrijgezellenavond is ondertussen weer meer dan 2 maand geleden, maar was super ! Ik ben thuis opgehaald door 2 vriendinnen rond 16.30u. Ik werd geblinddoekt en belande bij een andere vriendin, waar ik verkleed werd als kuisvrouw, compleet met emmertje, groene rubberen kuisschoenen, lelijke kousen ed. Mijn sigaretjes werden afgenomen en ik kreeg tabak en blaadjes uit de aldi toegestopt om zelf mijn sigaretten te rollen, hum. We zijn dan vertrokken richting Gent - Sleepstraat. Opdracht 1 : ik kreeg 30 min tijd en 10 euro om 5 typisch turkse voorwerpen te verzamelen (mijn favoriete vakantieland is Turkije...). De dames gingen ondertussen al aperitieven. We hebben dan in een turks restaurant gegeten, waar ik nog mocht buikdansen en de tafel afruimen. Vandaaruit zijn we naar een café gegaan. Daar moest ik vanaan de straatkant drinken gaan halen voor de meiden zonder de grond te raken. Heb dan maar een lieve meneer aangesproken om mij tot aan de toog te dragen in zijn rug :-)We zijn dan nog gaan dansen tot 6u 's morgens en zijn dan blijven overnachten in een jeugdherberg. 's Morgens samen lekker ontbijten, echt heerlijk !Tip voor het budget : 2 maand voor de vrijgezellenavond kreeg ik al de opdracht om 150 vliegenmeppers te verkopen ! Ik moest een minimum van 2 euro per stuk vragen en heb uiteindelijk ... 800 euro samengekregen ! Das natuurlijk leuk om dan op stap te gaan ...Veel plezier ermee !Pascale