Terug naar overzicht
Hallo,ik stel maar iets voor dat ik zonet even bedenk, schiet me niet af als het een slecht idee is :-)Aangezien ze aan het bouwen zijn kan je misschien enkele baksteen-vormige doosjes proberen te plooien...deze verven... en hierin geld stoppen... misschien eventueel binnenrijden in de feestzaal in een kruiwagen? (ligt eraan als je het ook op een originele manier wil afgeven, tijdens een "act" ofzo... Of misschien kan je doosjes in de frituur halen, fritbakjes...en daarvan iets knutselen?Of een huisje in het klein knutselen?Ik weet het niet :-) Groetjes,NathalieNog 5 daagjes: http://www.kenny-nathalie.bruiloftsite.nl/
Hoi WendyWat wij eens gedaan hebben bij de verjaardag van een vriend die volop bezig was aan een verbouwing is het geld dat we wilden afgeven in plastiek zakjes verpakt en deze dan gestopt in de holle ruimten van een grote rode baksteen en deze hebben we dan "dichtgemetseld" en mooi verpakt. Op den avond zelf moest hij dan wel die baksteen stukgooien maar we hebben er goeie en toffe reacties opgekregen en tis eens iets anders dan een traditioneel envelopken hé :o)Groetjes en hopelijk vind je een tof en origineel idee, Ilse(18.08.2007)
Hey,De collega's van mijn verloofde op het werk hebben eens voor een huwelijk allemaal munten (van 50ct, 1 en 2 euro) in een emmertje met zand gestopt. Wij vonden dat wel een origineel idee, zo moesten ze al die muntjes er uit zoeken. Die emmer was wel loodzwaar, dus het moet wel een stevige bruidegom zijn lol.Groetjes,Tania
Hey,Een bloemstuk met daar het geld als strikjes aangehangen. Een geschenkballon met het geld in en dan 'just married' op is ook wel tof.Groetjes, Sissi
Je kan kleingeld in bierulletjes dichtplooien , daar hebben ze wat werk aan!Mijn schoonbroer had een kruiwagen vol beton gekregen, met daarin kleine ijzeren pakjes met kleingeld. Bij een vriendin hadden ze het geld in een balk (gaatje in geboord en dichtgedaan met houtvulling)gestopt.
Morgen (jep, de magische dag voor velen) ga ik ook even naar een receptie van een ex-klasgenote. Ik heb een papieren (huwelijks)bootje gevouwen en daarin geldmunten gelegd. Dit bootje heb ik op een rond goudkleurig karton gelegd en alles ingepakt met doorzichtige folie en een wit lintje houdt het dicht. Aan het lintje een kaartje met gelukwensen en onze namen ... klaar is kees!Als het om een groter bedrag gaat en je veel meer munten nodig hebt, kun je misschien een houten bootje ofzo maken ... Hopelijk vinden ze 't een beetje leuk :) 't Is alleszins leuker dan een enveloppe denk ik zo.