Nu Online
Momenteel zijn er 667 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tips voor een leuk huwelijkskado!

2-7-2007 13:20:57
Hallo medebruidjes

Volgende maand trouwt mijn beste vriendin.We gaan zowieso geld schenken, maar zouden dit graag op een originele manier willen verpakken. Ofwel zouden we het geld gewoon storten maar dan wel een leuk kadootje willen afgeven ipv de klassieke planten/bloemen/bloemstukken. Ze hebben net grond gekocht en zullen weldra beginnen bouwen, ik dacht dit misschien erbij te betrekken...
Alvast heeel erg bedankt!
Groetjes
Wendy
02/08/2008

Wendy
2-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 547

Nathalie
7-7-2007
 Meld misbruik2-7-2007 13:29:08

Hallo,

ik stel maar iets voor dat ik zonet even bedenk, schiet me niet af als het een slecht idee is :-)

Aangezien ze aan het bouwen zijn kan je misschien enkele baksteen-vormige doosjes proberen te plooien...deze verven... en hierin geld stoppen... misschien eventueel binnenrijden in de feestzaal in een kruiwagen? (ligt eraan als je het ook op een originele manier wil afgeven, tijdens een "act" ofzo...

Of misschien kan je doosjes in de frituur halen, fritbakjes...en daarvan iets knutselen?

Of een huisje in het klein knutselen?

Ik weet het niet :-)

Groetjes,
Nathalie
Nog 5 daagjes: http://www.kenny-nathalie.bruiloftsite.nl/

ilse
18-8-2007
 Meld misbruik2-7-2007 14:08:04

Hoi Wendy

Wat wij eens gedaan hebben bij de verjaardag van een vriend die volop bezig was aan een verbouwing is het geld dat we wilden afgeven in plastiek zakjes verpakt en deze dan gestopt in de holle ruimten van een grote rode baksteen en deze hebben we dan "dichtgemetseld" en mooi verpakt. Op den avond zelf moest hij dan wel die baksteen stukgooien maar we hebben er goeie en toffe reacties opgekregen en tis eens iets anders dan een traditioneel envelopken hé :o)

Groetjes en hopelijk vind je een tof en origineel idee, Ilse
(18.08.2007)

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik2-7-2007 16:32:52

Hey,

De collega's van mijn verloofde op het werk hebben eens voor een huwelijk allemaal munten (van 50ct, 1 en 2 euro) in een emmertje met zand gestopt. Wij vonden dat wel een origineel idee, zo moesten ze al die muntjes er uit zoeken. Die emmer was wel loodzwaar, dus het moet wel een stevige bruidegom zijn lol.

Groetjes,
Tania

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik3-7-2007 13:12:00

Hey,

Een bloemstuk met daar het geld als strikjes aangehangen.
Een geschenkballon met het geld in en dan 'just married' op is ook wel tof.

Groetjes, Sissi

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik3-7-2007 13:12:45

Hey,

Een bloemstuk met daar het geld als strikjes aangehangen.
Een geschenkballon met het geld in en dan 'just married' op is ook wel tof.

Groetjes, Sissi

marjolijn
11-8-2007
 Meld misbruik3-7-2007 19:52:48

Je kan kleingeld in bierulletjes dichtplooien , daar hebben ze wat werk aan!
Mijn schoonbroer had een kruiwagen vol beton gekregen, met daarin kleine ijzeren pakjes met kleingeld.
Bij een vriendin hadden ze het geld in een balk (gaatje in geboord en dichtgedaan met houtvulling)gestopt.

Natacha B

Meld misbruik6-7-2007 20:33:57

Morgen (jep, de magische dag voor velen) ga ik ook even naar een receptie van een ex-klasgenote. Ik heb een papieren (huwelijks)bootje gevouwen en daarin geldmunten gelegd. Dit bootje heb ik op een rond goudkleurig karton gelegd en alles ingepakt met doorzichtige folie en een wit lintje houdt het dicht. Aan het lintje een kaartje met gelukwensen en onze namen ... klaar is kees!

Als het om een groter bedrag gaat en je veel meer munten nodig hebt, kun je misschien een houten bootje ofzo maken ...

Hopelijk vinden ze 't een beetje leuk :) 't Is alleszins leuker dan een enveloppe denk ik zo.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...