Nu Online
Momenteel zijn er 665 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

10/05/2008

2-7-2007 14:46:00
Wie trouwt er nog op 10 mei 2008. Ben eens nieuwsgierig. Het is dan net mijn verjaardag. Hoe staat de planning dan al bij jullie?

Katia
10-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 362

Veerle
10-5-2008
 Meld misbruik2-7-2007 15:22:24

Hey!
Ook wij trouwen op diezelfde dag! Gewoon omdat we dat een mooie datum vinden! Ik ben ^pas op 16/06 ten huweliijk gevraagd, dus de planning staat nog niet zo ver. DE datum staat wel al vast op het gemeentehuis en we hebben ook al afspraken gemaakt met de feestzaal en de priester, maar verder is er nog niet echt veel concreets geregeld.
Succes hoor!
Veerle

Ilse
17-5-2008
 Meld misbruik2-7-2007 15:59:53

Hey Katia,

Wij trouwen een beetje later, nl op 14 mei 2008 voor de wet en op 17 mei 2008 voor de kerk. Ik ben ten huwelijk gevraagd op 14april en ondertussen hebben we de kerk en feestzaal vastgelegd. De gemeente kan pas vanaf 6maand op voorhand. We hebben zo goed als zeker beslist wie de bloemenversieringen zal doen en we zijn momenteel volop zoek naar een fotograaf.
Nog heel wat te regelen dus, maar we hebben dan ook nog tijd genoeg,denk ik.

Is wel fijn dat je op je verjaardag trouwt. Bij ons heeft de datum (nog) geen speciale betekenis. Trouwen op een datum met speciale betekenis voor ons was om verschillende reden jammer genoeg niet mogelijk!

Veel plezier nog met de voorbereidingen!

Ilse
17/5/2008

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik2-7-2007 16:23:32

Hallo Katia,

Wij trouwen op 3 mei 2008, 10 mei is trouwens ook mijn verjaardag!!! Heel grappig. Ik had het eigenlijk liever niet op mijn verjaardag, daarom hebben we 3 mei gekozen. Is twee keer feesten he lol.

Wat betreft het gemeentehuis: bij ons in Liedekerke is dat dus ook, dat je pas 6 maanden van tevoren kan vastleggen. Bij ons ook paniek dus, zeker omdat 1 en 2 mei feestdagen worden, en het dus even goed mogelijk is dat het gemeentehuis gewoon niet open doet... Ook wij trouwen enkel voor de wet, en willen dus absoluut alles op één dag. Nu hebben we wel al gemaild met de burgemeester met de vraag of hij ons wilt trouwen die dag, en hij heeft zijn fiat gegeven. We hopen dus dat het daarmee wel in orde komt.

Waar trouwen jullie? Wij in Salons Caelberg in Moorsel bij Aalst. Fotograaf en videograaf willen we deze zomer vastleggen, en we gaan ook al eens rondkijken voor kledij, ringen etc, maar dat is vooral omdat we nu wat meer tijd hebben.

Veel succes nog en tot nog eens!
Tania

www.bartentania.bruiloftsite.nl

Katia
10-5-2008
 Meld misbruik2-7-2007 16:30:26

Tania, wat een toeval... wij houden ons feest ook in de Caelberg te Moorsel en hebben het vorige week vastgelegd. We moeten zeker contact houden en ik ga je site direct eens gaan bezoeken se. Heb je al een idee van kleed of heb je al eens gaan rondneuzen. Mijn toekomstige is ook van Liedekerke maar ik ben van Aalst dus het is hier.
Laat nog iets weten!!!

Els
22-9-2007
 Meld misbruik2-7-2007 16:37:14

Hey Katia,

Je hebt in ieder geval al een goeie keuze qua zaal, aangezien wij ook in de Caelberg trouwen ;-)
Met Tania heb ik al wat over en weer gemaild, aangezien wij meer dan een half jaar "voorsprong" hebben op jullie. En wij trouwen ook in Aalst (voor de wet) en voor in Essene voor de kerk.
Luc en Marielle zullen een druk voorjaar 2008 hebben, waarschijnlijk!

Els
22/09/07

PS voor je kleed kan ik je ábsoluut Moderna in Schepdaal aanraden. Maar misschien is het wel nu niet de goeie moment; de nieuwe collecties komen in oktober, november binnen.

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik2-7-2007 19:37:59

Amai, wat een toeval!!!! We zijn onder de indruk :). Wij wonen maar sinds een jaar hier in Liedekerke, mijn verloofde is van Halle en ik ben van Steenokkerzeel, maar we hebben hier een leuk huis gevonden om te huren, vandaar.
Voor bruidsjurken ga ik eens naar Moderna in Schepdaal, Modeshow in Geraardsbergen en Pierre-Yves in Aalst misschien... En dan zal ik al wel een paar ideeën hebben hoop ik. Ik wil het wel binnen budget houden (max 1100 euro) weet niet of dat daar gaat lukken, maar we zullen zien he.

Anders nog eens mijn emailadres, kunnen we misschien nog ideetjes uitwisselen:

tmoerenhout@hotmail.com

Groetjes!
Tania

Elke
10-5-2008
 Meld misbruik2-7-2007 21:07:50

Hey Katia,

Ik ben oorspronkelijk van Liedekerke maar woon sinds begin 2006 in Aalst (Hofstade).
Wij trouwen ook op 10 mei 2008 in Aalst (enkel burgerlijk huwelijk).

Wat wij tot nu toe vastgelegd hebben:
* Stadhuis
* Feestzaal
* Fotograaf (ligt min of meer vast)
Aan de rest (uitnodigingen/kledij) beginnen we pas in oktober/november.
We voorzien geen misviering (dus geen werk aan misboekjes), videograaf, ceremoniewagens...
Ik denk dus dat de voorbereidingen bij ons wel redelijk zullen meevallen.

Groetjes,

Elke

Lynn
10-5-2008
 Meld misbruik3-7-2007 18:15:59

Hoi,

Wij trouwen ook op 10 mei 2008.
Tot hiertoe hebben we al een zaal, traiteur, gemeentehuis en kerk vast gelegd. We hebben nu gesprekken met de fotograaf, dj en ceremoniemeester. Allemaal moeilijk keuzes vind ik. Hebben jullie dat ook?

groetjes
Lynn

Katia
10-5-2008
 Meld misbruik4-7-2007 9:48:12

@Elke : welk uur trouwen jullie die dag? Wij hebben drie uur genomen. Tja, ik heb nog twee kleine kindjes (dan zijn ze vijf en 2) en die moeten ook nog klaargestoomd worden. Ik ga ook geen kerkelijk huwelijk nemen, dus als we te vroeg gaan starten dan is het zeker een lange dag. We moeten nog wat presentabel zijn 's avonds ook he.
Waar gaan jullie vieren en welk vervoer gaan jullie nemen?

Ik heb ondertussen ook al veel goeds gehoord over Moderna in Schepdaal.. ik ga dat eens opzoeken op internet en misschien moet ik wel eens langs daar om eens te kijken.
Ik heb min of meer met Pierre Yves overeengekomen dat ik in oktober mij zal laten opschrijven om die pasavonden. Ik hoor hier een daar welk wat kritiek, maar in mijn dagelijks leven werk ik ook met klanten en ik weet hoe veeleisend sommigen wel kunnen zijn, dus ik neem kritiek altijd met een korreltje zout. Men kan niet voor iedereen goed doen he.
Ik zou wel graag hebben dat het in orde is, maar ik ben nu geen bridezilla en er zijn in het leven ook nog andere belangrijkere dingen nietwaar. ; )
Alhoewel trouwen wel hoog genoteerd staat, dat is waar.

Ik ben gisteren gaan kijken bij juweliers claessens in Aalst op de houtmarkt voor trouwringen. Dames....dat zijn prachtige dingen. Ik heb mijn juweeltje daar al gezien hoor. Ze zijn origineel want ze maken ze daar zelf en ik heb nu uiteindelijk gekozen om de ringen zelf te tekenen en door hen te laten maken. Maar door hun ringen te zien weet ik precies wat ik wil. Ze zijn daar ook supervriendelijk. Een aanrader !

So, we keep in touch!!!

Katia

ps : heb je al gezien op de site staat nog precies hoeveel dagen te gaan. Zo een hoog getal nog.. eigenlijk een beetje frustrerend want geduld en ik zijn geen beste maatjes.

Els
22-9-2007
 Meld misbruik4-7-2007 16:01:09

Katia,

Ik vind van mezelf dat ik soms idd wat veeleisend ben, maar dan wel voor de dingen waar ik voor betaal. Wat je krijgt, krijg je natuurlijk ;-)
Wat ik jammer vond bij Pierre Yves is hun "afstandelijke" houding. Ik was toch een beetje zenuwachtig (en vol verwachting) bij het passen en ze geven je het gevoel; aandoen en beslissen. Bij die pasdagen is het zo dat je met verschillende bruiden tegelijk komt passen en dat je maar naar elkaar moet kijken, zodat je er zelf niet teveel moet aantrekken. Maar dat is net genieten; zelf (met de mensen die jíj erbij wil) rustig passen. Een jurk staat op ieder lichaam helemaal anders. Ik was bij Moderna helemaal alleen (met mijn ma en mijn meter) en werd heel ontspannen ontvangen. Intussen heb ik ook mijn eerste pasbeurt gehad en ik kijk super uit naar de 2e in augustus!

Mijn verlovingsring komt van bij Claessens. Ik heb er wel wat problemen mee gehad. Van de 8 steentjes is er 2 keer eentje uitgevallen. Dat was allemaal in het begin, toen we de familie vertelden dat we gingen trouwen. Ik heb er heel wat tranen over gelaten (leek wel een vloek over onze verloving). De ring is dus 3 keer terug binnen geweest en ik heb wel garantie gekregen voor een jaar maar toch... Ik denk niet dat we daar zullen kijken voor trouwringen, ook al hebben ze super mooie exemplaren!

Als je wil mailen; edr@spe.be Moest er nog iets zijn, als ik kan helpen graag. Heb hier zelf ook heel veel info gehaald. En vooral bruiden die in de buurt trouwen, is altijd leuk om te volgen!

groetjes,
Els
22/09/07
elsenstijn.trouwen.com

Katia
10-5-2008
 Meld misbruik6-7-2007 13:35:59

@ Els : ik heb ondertussen besloten om toch niet bij Pierre Yves te gaan. Een vriendin van mij had daar ook een nare ervaring en toen we vorige zaterdag wat inlichtingen gingen verzamelen, had Filip zo geen goede indruk vertelde hij mij. Ik ga mijn ventje volgen dus.... lol
Neen, ik heb besloten om toch bij Moderna te gaan kijken, maar eventueel wel mijn kleed te laten maken door mijn ma die haute couture heeft gestudeerd en die al meerdere trouw- en suitekledij in haar jongere jaren heeft ontworpen en gemaakt.
Misschien kan ik er een heel klein beetje aan helpen zodat het echt een persoonlijk stuk wordt.
Maar eerst passen, want zo een pasbeurt wil ik ook wel eens meemaken. Al die kleedjes passen. Joepie, effe prinses zijn.

Goh, ik heb zo een goede ervaringen met de juwelier dat ik zeker bij hen ga. Spijtig dat jij daar die ongemakken hebt gehad met de verlovingsring. Vooral omdat je een verlovingsring altijd aan de vinger wil he.

zo, ik heb ondertussen ook een weddingsite geopend. Is wel nog onder constructie maar er kan al eens gepiept worden.

www.filip-katia.bruiloftsite.nl

Wanneer trouw jij eigenlijk?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...