Terug naar overzicht
Hey,Op 'geluk.com' kan je die vinden. Doorsnede: 7 cm.Het is wel een Nederlandse firma maar wij hebben daar een voorbeeldbox besteld en geen problemen gehad met de levering.Wij wouden zelf eerst een 'boeketje lollies' van geluk.com maar aangezien ze die niet meer leveren hebben we er gevonden op 'eucalypta.com'. Tulpen uit Amsterdam. Heel lekker en heel snel geleverd.Groetjes, Sissi(37 dagen getrouwd)
Zuchero in Brugge maakt snoep met namen op. Ik weet niet of ze lolly's met namen maken, maar je kan altijd informeren, want ze maken alles zelf:http://www.confiserie-zucchero.be/
Beste Johanna,op www.geluk.com kun je deze lollies bestellen.Ze worden gewoon thuis bezorgd. Wij hebben onze bedankjes ook via deze site besteld.Geen probleem.Succes!Judith 22/09/2007
Bedankt voor jullie reacties!Ik had ook via internet toevallig de site van Zucchero gevonden en heb een mail gestuurd. Zij maken blijkbaar lollies van verschillende formaten waar in een suikerglazuur je naam op gezet wordt.We gaan aanstaande zaterdag eens kijken!!Alvast bedankt voor de reacties!PS: Dag Sissi, als 'k me goed herinner, ben jij getrouwd in het Kasteel van Saffelaere? Was je tevreden? Wij trouwen er ook 24/08/07...
Hey,Ik ben zeker tevreden. Alles is perfect verlopen.Het eten was heel lekker en de timing van alles was heel goed. Ook het personeel is vriendelijk. Wij hebben er nog geen seconde spijt van en zouden zo opnieuw voor het Kasteel kiezen.Het enige minpuntje was dat het dessertbuffet snel weg was en niet meer teruggezet werd. Er was ook geen echte bruidstaart maar we hebben wel een kleine taart mogen aansnijden.Ik weet niet of je de bruidssuite neemt maar dat is een grote aanrader!!!Moest je nog specifieke vragen hebben mag je altijd mailen op sissi.gevaert@pandora.beGroetjes, Sissi(43 dagen getrouwd)