Terug naar overzicht
Hey!Ik laat mijn jurk maken en die voldoet volledig aan die beschrijving, helaas is het niet in W-Vlaanderen, wel in Nederland: bruidscouture Barbara Fabrée. Zeeer tevreden over!Veerle29/09/2007
Hoi,Ik laat mijn kleed maken door Véronique in Beernem (couture Véronique in de Wellingstraat in Beernem. Je vindt haar gegevens op deze site). Ik ben zéér tevreden over haar. In het eerste gesprek neemt ze alle tijd om te kijken wat je wil, dat te tekenen,... en dan beslis je zelf nog of je het door haar laat maken of niet.Nu is het bijna af en het is echt ongelofelijk mooi. Mijn beste vriendin heeft haar kleed ook door haar laten maken en het was echt supermooi afgewerkt!GroetjesCaroline
Suere in de Zilverstraat te Brugge maakt bruidskledij op maat naar eigen ontwerp.Beslist een bezoekje waard!
Veerle, bedankt voor de tip. Ben net eventjes gaan piepen op de site en het ziet er allemaal fantastisch uit. Kan jij mij enig idee geven van het budget ?groetjes Sabien
Hey Sabien!Mooie jurken he :)? Het mijne staat er ook ergens tussen. Ik vond het voorbeeldmodel zo mooi, dat ik niet veel meer eraan heb veranderd. De prijsklasse is wel wat duurder dan de kleedjes die je in de grotere bruidszaken kan vinden. Maar ik zou zeggen, contacteer Barbara eens, zij is zeer vriendelijk! Het enige "nadeel" is dat het in Nederland is. Zo ben ik al 3 keer naar daar moeten rijden, en er volgen nog 2 pasbeurten, maar het is allemaal wel heel leuk!Veerle
Beste Sabien, in Clovis in de Onze-Lieve-Vrouwstraat in Kortrijk maken ze ook prachtige bruidsjurken op maat. Heel stijlvol!Groetjes, Bieke
HeyIk heb gisteren mijn bruidsjurk gekozen. Ik laat hem maken in Naaiboetiek Viva in Ieper. Je kiest gewoon een jurk die je mooi vind (gaat hem vooraf passen en/of neemt een foto mee, en daar maken ze hem gewoon na op jouw maat.Veel succesVeerle (maar een andere :-))
Hallo sabien,Bij het gouden hart in utrecht maken ze alle jurken precies na je wens en op maat. Ik heb daar ook me jurk laten maken en hij is zoo mooi geworden. Je weet niet wat je ziet. Ze hebben een vaste prijs. 499 euro voor jurken van hun eigen collectie en 599 euro als je een jurk na laat maken van een foto. Dus het is ook nog goedkoop. En hij wordt precies op je maat gemaakt.Het nummer van het gouden hart is 0620130551