Terug naar overzicht
Hallo Evy,Op zappybaby.be staat er ook een topic over een Turkse bruidsjurk. Die zijn idd een stuk goedkoper. En naar het schijnt zijn er wel enkele die heel hard lijken op bepaalde bekende collecties die je in de gewone bruidswinkel vindt. Ik woon in Heusden-Zolder en daar zijn drie zo'n bruidswinkels.In die op de Koolmijnlaan staan soms wel heel mooie dingen in de etalage. In die andere winkel staan er heel flashy dingen in de etalage. Die mooie heet 'Aselin'. Vorig jaar moest ik naar een trouwfeest en de getuige van de bruid had daar haar kleren gekocht en ik vond dat zij het mooiste was aangekleed van heel de suite. Misschien is het wel de moeite waard om eens in zo'n winkel te gaan kijken. In de Brabantstraat achter Brussel Noord zouden er ook zo'n winkels zijn.Ik zou zeggen, ga ook eens op zappy kijken. Daar staat er meer over geschreven.
EvyIk weet niet precies van waar je bent, maar in Brussel kan je zulke jurken zeker en vast vinden. Ik denk in de eerste plaats aan de Brabantstraat (vlak achter het noordstation). Van de prijs ben ik niet zeker, maar ik heb altijd gehoord dat die stukken goedkoper zijn.GroetjesEllen21/06/08
Hoi EvyIk ben mijn bruidsjurk gaan kopen in Turkije...Daar heb je enorm veel bruidswinkels en enorm veel keuze, diverse vormen en kleuren! Als je daar je zin niet tussen vindt weet ik het niet, maar het is natuurlijk een eindje! Mijn mama haar beste vriendin woont daar en ze hadden ons uitgenodigd om daar eens te gaan kijken. Als ik daar mijn ding niet vond kon ik nog altijd hier kijken!Maar in de 3de winkel heb ik mijn zin gevonden! De traditionele turkse kleedjes zijn nogal bombastisch en vooral veel pareltjes! Aangezien ik klein en fijn ben stond zo'n bombastisch kleed me helemaal niet! Ik leek wel een dwergje! En die pareltjes vond ik wel mooi, maar het was teveel!Als ik jou was zou ik toch eens gaan kijken hier in de buurt van waar je woont! Met kijken geef je nog geen geld uit! In bijna elke grootstad vind je zeker meerdere winkels... Ik weet ook niet vanwaar je bent?!Veel succes!GroetjesVeroniek20 07 2007
@FranciscaIk heb op zappy gekeken, maarde topic over de turkse jurk is niet meer actief. heb al gezocht in het archief, maar die zoekopdracht daar laat ook te wensen over...Ik zal zeker en vast wel eens langs Heusden passeren als ik een dagje verlof heb. En wie weet geraak ik nog wel eens in Brussel. (ben van Turnhout), maar Turkije vind ik nu net iets te ver :pAlvast bedankt voor de tips!