Terug naar overzicht
Hallo,jaja de tijd begint te korten. Ik heb ALLES gedaan,alles is geregeld en nu kan ik gewoon nog aftellen en genieten van m'n verlof die ingaat vanaf morgen...stress heb ik helemaal niet, de meeste mensen denken dat ik het niet besef en dat ik daarom zo rustig ben, vind het zelf ook maar raar maar beter dat dan rond te lopen als een streskip :-))Meisjes, niet teveel stressen, het weer zal mooi zijn en we gaan een prachtige dag tegemoet!!!geniet er allemaal vanGreetzMieke7/7/7
Hello, nog een 777-bruidje :)ik heb ook bijna alles gedaan, vandaag kleed afgehaald en nu aftellen hé, ben wel nog bezig met de laatste dingetjes af te werken (misboekjes enz) en de laatste praktische regelingen!!!Maar het voornaamste is dat we met zijn allen genieten van die dag hé!!! Dan zal het sowieso een stralende dag worden!
aloha,nog een 777'er. Wij moeten ons cadeau voor de ouders nog gaan laten graveren ( maar tegen mogen met dat in orde zijn ) en dat is het. Morgen mijn kleed gaan halen, of tis te zeggen, ze brengen het thuis...Veel plezier...geniet ervan...Saskia