Terug naar overzicht
Hallo,Wij zijn daar geweest en dat viel wel mee, alleen vonden wij het nog niet echt supergezellig, wij kozen voor de Pottemaeckershoeve in Meetkerke, je hebt ook de Roode Poort in Meetkerke, dit zijn ook twee zalen vrij van catering, wel niet echt goedkoop maar wel supergezellig! Het zijn alletwee schuren die heel verzorgd ingericht zijn!
lies,kun je me een idee geven van de prijs van de Pottemaeckershoeve. moet je zelf de opkuis doen?groetenJana
bij ons doet de traiteur de opkuis. Als je je email doorgeeft dan wil ik je wel eens wat gegevens doorsturen!groetjes lies
lies,hierhij mijn mailadresjana.cl@hotmail.comAlvast bedankt!!!groeten,jana
halloIk ben gaan kijken naar die feestzaal.Ik vond het wel potenties hebbenEr was een tuin met vijver en terras die aansluit op de feestzaal en een aparte receptie ruimte bij het binnenkomen van het complex. dus mogelijkheden genoeg zowel bij goed als slecht weer.De prijs van de zaal is 1000 euro + 150 voor de opkuis dit is voor het gebruiken van de zaal en na het feest.per tafel worden voor de hoezen 10 euro gevraagdde faciliteiten van de keuken is een koude keuken dus de traiteur moet zelf toestellen mee hebben op te warmen er stonden wel frigo's en vreizersvoor de drank werken ze met een vaste drankencentrale uit zedelgem, je kunt er van alles krijgen en betaald wat verbruikt werd.hopelijk heb je hier iets aan o ja ze hebben een website maar ik weet biet meer welke eens in google westkant typengroeten Eline
Hallo,Wij gaan zaterdag kijken naar zaal 'De Westkant'. Zijn er bepaalde zaken waar we speciaal op moeten letten? Zijn er mensen die positieve of negatieve ervaringen hadden met die zaal?Alvast bedankt!