TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Mieke
6-10-2007
|
3-7-2007 7:38:10
Sarah
Van wie krijgen jullie les? Nicky of Wesley? Beide toffe mensen die enorm goed weten met wat ze bezig zijn. Wij hebben Nicky vorige week aangesproken voor onze huwelijksdans.
Groetjes Mieke 06-10-07
|
|
petra
14-7-2007
|
3-7-2007 9:38:56
Hallo Dames,
Wij hebben in het Danzateljee swingles gevolgd, dat was heel fijn. Nu zitten we bij Wesley voor onze openingsdans. Hij is heel lief en geduldig! Dat laatste is echt nodig want we zijn GEEN sterren op de dansvloer!!!
Welk liedje hebben jullie? Wij Just the two of us van Al Green! Rumba gecombineerd met swing!
Groetjes Petra 14-7-7
|
|
daisy
18-8-2007
|
3-7-2007 9:52:37
hé, wij volgen ook les bij Wesley! heel fijn! we wonen nogal een eindje weg en moeten dus steeds een fikse rit doen voor we er zijn maar het is het dubbel en dik waard! hij is ook heel ontspannen wat nodig is bij ons!!! en niet te stijf! want we zijn een paar keer naar een dansles geweest waar de dansleraar té stipt was. het moest zo, het moest een serieuse gelaatsdrukking zijn bij die dans, niet teveel zwieren, ... en ik en mijn vriend hadden steeds een slappe lach die eerste les! kan je je zijn gezicht voorstellen?? nu is het heel ontspannen en we voelen ons er goed bij! maken we een foutje, niets, opnieuw!!!
heel fijn!!!
|
|
Sarah
15-9-2007
|
3-7-2007 10:26:48
Hoi dames,
wij hebben weense en argentijnse wals op Iris van de Goo Goo Dolls. We krijgen les van Nicky, is echt super plezant, echt waar ...
Een echte aanrader !!
Nog veel succes aan alle dansende koppels !
Sarah 15*9*07
|
|
Cathy
15-12-2007
|
3-7-2007 11:02:13
Leuk om te horen dat het Dansateljee zo'n succes is! Wij starten in september met lessen voor onze openingsdans, ik verheug me er nu al op!
Groetjes, Cathy
|
|
wendy
15-9-2007
|
3-7-2007 23:15:21
Hey bruidjes!
Wij nemen ook dansles in het danzateljee. Ons eerste gesprek hebben we gehad, dat was met Nicky. Onze lessen zullen gegeven worden door Wesley omdat hij het meest vertrouwd is met ons liedje. Op 23 juli krijgen we onze eerste les. Ben wel nieuwsgierig nu hoor. Maar aan jullie reacties hier te zien moeten we voor niks schrik hebben. Het word echt leuk denk ik.
Nog veel plezier iedereen met jullie lessen!
Groetjes Wendy 15/09/2007
|
|
kim
25-8-2007
|
4-7-2007 13:49:11
Hey dag Sarah, wij zijn maandag ook voor onze eerste les naar het danzateljee geweest..van 19 tot 20u..en veronderstel dat jullie van 18 tot 19u hadden? Wou je gewoon maar ff zeggen dat ik jullie nummer echt wel mooi vind en dat ik er zeker van ben dat het fantastisch zal worden! Wij vonden het bij ons ook super! Nicky is echt wel een natuurtalent die heel vlot en rustig kan uitleggen wat de bedoeling is. Wij zijn in elk geval ook al volop thuis aan het oefenen ondertussen en kijken al uit naar onze volgende les volgende maandag...we zien jullie daar dan waarschijnlijk wel weer volop walsen? ;-) groetjes!
|
|
Lieve
1-9-2006
|
5-7-2007 8:11:18
Hey,
wij zijn ondertussen bijna een jaar getrouwd, maar hebben vorig jaar ook lessen gevolgd, zowel bij Nicky als bij Wesley, voor onze openingsdans. Het werd een combinatie van rumba en slow. Wij hadden Gorecki van Lamb, en na vijf lessen stonden we er! Ik moet zeggen, de mensen spreken er nog van, ze vonden het schitterend. Zo'n speciale openingsdans is toch de kers op de taart hoor!
DanzAteljee is fantastisch!
Groetjes, Lieve
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|