Terug naar overzicht
Hoi Nele,Wij trouwen op 22 september en ik mag 24 augustus voor de 1e maal mijn kleed gaan passen. Nu toen ik eind januari heb gekocht, heb ik wel een stukje stof gekregen. Heb schoenen en accessoires aan de hand van stukje stof gekocht. Heb van enkele vriendinnen die reeds getrouwd zijn, dat bij hun ook zo was. Dus zou me niet te veel zorgen maken. Ik zou wel aandringen op stukje stof. Dan kan je tenminste verder.Mieke22/09/2007
Hey Nele,Ik heb mijn trouwkleed op 4 mei besteld en op 31 augustus mag ik het voor de eerste x gaan passen. Ik trouw op 6 okt. Dus dat is een dikke maand later. Gene paniek, dat is heel normaal en maar goed dat het maar een maandje op voorhand is: dan zijn de retouchkes tenminste "up-to-date", moet je maar denken...Groetjes,Carline06/10/07
Hallo Nele,ik trouw op 18 augustus en heb mijn kleedje in november vorig jaar besteld. Nu zaterdag mag ik het voor de eerste keer gaan passen. Het is normaal hoor dat het zolang duurt. De meeste bruidjes moeten hun kleed passen tussen 1 en 2 maanden voor het huwelijk dus je hebt nog tijd. Wachten duurt lang weet ik ook uit ervaring. Maar het komt wel inorde. En ook 1 positief ding: als het langer duurt om te mogen passen, zal je sneller voor je 2de pasbeurt mogen hé.Groetjes Katrien
Hallo Nele,Ik denk dat ik je nog al eens op dit forum heb tegengekomen. Ik trouw dus ook op 29/09/07. Alvast proficiat!! Voor je kleedje dat duurt idd wel heel erg lang, maar de magazijnen zijn idd dicht 6 weken in grote vakantie. Ik heb mijn trouwkleed besteld half maart en had deze al in winkel in Juni (zo'n drie maanden), maar dat hangt er natuurlijk vanaf welk merk je hebt besteld en vanuit welk land hij komt!Tis natuurlijk wel spijtig dat je pas na 15 augustus mss iets zal weten...wel vrij laat moet ik zeggen.Waar woon jij ergens?Groetjes Petra
Dag Petra,Ik ben van Menen. Ik heb inderdaad al meerdere keren op het forum gezeten. Het begint serieus te korten hé voor ons, nog 88 daagjes. Ik hoop dat ik toch vrijdag om een stukje stof mag gaan want ik ga zaterdag of de week erop naar brussel gaan shoppen om schoenen en juwelen te vinden.Langs de andere kant ben ik eigenlijk wel blij, kheb nu nog een maandje langer om beetje te vermageren.Van waar ben jij? Trouw je voor kerk? Hoe ver sta je met de voorbereidingen?Groetjes nele