Nu Online
Momenteel zijn er 553 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hartje luchten

3-7-2007 8:07:24
Dag bruidjes,

Eventjes hartje luchten. Wij trouwen op 29 september dit jaar en ik heb in januari mijn trouwkleed besteld. Normaal gezien mocht ik het gaan passen voor de eerste keer begin juni.
Elke week telefoneer ik en telkens moest ik horen dat mijn kleedje nog niet binnen was. Zaterdag zeiden ze nu dat het de laatste week is dat het atelier werkt. Ze hernemen het werk de week na de 15de augustus.
Ik vind dat dit dus heel lang duurt. Vooral omdat ik een week congé genomen heb in juli om mijn schoenen en accessoires te gaan kopen, maar dit kan ik nu niet doen omdat ik mijn kleed nog niet heb gezien in het echt. Ik heb zelfs nog geen stukje stof. Ze gingen nu wel nog proberen om een stuk stof te hebben voor vrijdag zodat ik toch al op zoek kan gaan naar mijn accessoires. Zijn er nog van jullie bij wie dit zolang duurde en dat je je kleedje maar een maand op voorhand voor de eerste keer kan passen?
Groetjes Nele
29/09/2007

nele
29-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 387

Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik3-7-2007 9:11:06

Hoi Nele,
Wij trouwen op 22 september en ik mag 24 augustus voor de 1e maal mijn kleed gaan passen. Nu toen ik eind januari heb gekocht, heb ik wel een stukje stof gekregen. Heb schoenen en accessoires aan de hand van stukje stof gekocht. Heb van enkele vriendinnen die reeds getrouwd zijn, dat bij hun ook zo was. Dus zou me niet te veel zorgen maken. Ik zou wel aandringen op stukje stof. Dan kan je tenminste verder.
Mieke
22/09/2007

carline
1-9-2007
 Meld misbruik3-7-2007 9:30:45

Hey Nele,

Ik heb mijn trouwkleed op 4 mei besteld en op 31 augustus mag ik het voor de eerste x gaan passen. Ik trouw op 6 okt. Dus dat is een dikke maand later. Gene paniek, dat is heel normaal en maar goed dat het maar een maandje op voorhand is: dan zijn de retouchkes tenminste "up-to-date", moet je maar denken...

Groetjes,
Carline

06/10/07

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik3-7-2007 10:20:16

Hallo Nele,

ik trouw op 18 augustus en heb mijn kleedje in november vorig jaar besteld. Nu zaterdag mag ik het voor de eerste keer gaan passen. Het is normaal hoor dat het zolang duurt. De meeste bruidjes moeten hun kleed passen tussen 1 en 2 maanden voor het huwelijk dus je hebt nog tijd. Wachten duurt lang weet ik ook uit ervaring. Maar het komt wel inorde. En ook 1 positief ding: als het langer duurt om te mogen passen, zal je sneller voor je 2de pasbeurt mogen hé.

Groetjes Katrien

Petra
29-9-2007
 Meld misbruik3-7-2007 11:37:10

Hallo Nele,

Ik denk dat ik je nog al eens op dit forum heb tegengekomen. Ik trouw dus ook op 29/09/07. Alvast proficiat!! Voor je kleedje dat duurt idd wel heel erg lang, maar de magazijnen zijn idd dicht 6 weken in grote vakantie. Ik heb mijn trouwkleed besteld half maart en had deze al in winkel in Juni (zo'n drie maanden), maar dat hangt er natuurlijk vanaf welk merk je hebt besteld en vanuit welk land hij komt!Tis natuurlijk wel spijtig dat je pas na 15 augustus mss iets zal weten...wel vrij laat moet ik zeggen.
Waar woon jij ergens?

Groetjes Petra

nele
29-9-2007
 Meld misbruik3-7-2007 12:59:16

Dag Petra,

Ik ben van Menen. Ik heb inderdaad al meerdere keren op het forum gezeten. Het begint serieus te korten hé voor ons, nog 88 daagjes. Ik hoop dat ik toch vrijdag om een stukje stof mag gaan want ik ga zaterdag of de week erop naar brussel gaan shoppen om schoenen en juwelen te vinden.
Langs de andere kant ben ik eigenlijk wel blij, kheb nu nog een maandje langer om beetje te vermageren.
Van waar ben jij? Trouw je voor kerk? Hoe ver sta je met de voorbereidingen?
Groetjes nele

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info