Terug naar overzicht
Heb je geen broers of zussen waar je hen met kan laten samen gaan?Of een tante of nonkel, meter of peter? Mensen waar ze het dan wel met zouden zien zitten om samen te lopen?Ik hoop dat je eruit komt want het is idd niet leuk op deze manier. Wel jammer dat ze door hun eigen wrokgevoelens het geluk van hun eigen kinderen overschaduwen op wat de mooiste dag van hun leven moet zijn.Kan je hen niet vragen van hun gevoelens voor 1 dag opzij willen zetten voor jullie? Eigenlijk maar voor enkele meters, want het betekend niet dat als ze samen naar voor moeten lopen ook een hele dag bij elkaar moeten blijven staan hé.Veel succes ermee en ik hoop dat jullie tot een uitkomst komen waar iedereen vrede mee neemt.Freya
Hallo, wij hebben het ook nie zo hoog op met tradionele suite, maar vinden het wel belangrijk dat we aan elkaar geschonken worden. Onze familie gaat eerst de kerk binnen en dan komt mijn vriend met zijn moeder en ik met mijn vader vergezeld door de bruidskindjes... zo is het voor beide wat wils...groetjes JOtje