TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ine
7-7-2007
|
3-7-2007 17:18:54
Hoi Ine, toeval of niet noem ik ook Ine en trouw ik op 07/07/2007 in een kleedje van Ian Stuart (Napoli) ook een bustiermodel. Ik had ook mijn twijfels bij de praktische kant van mijn kleed. Maar toen ze mijn kleed volledig aangepast hadden op mijn figuur, maakte ik mij geen zorgen meer. De kleedjes van Ian Stuart zijn zo sterk van kwaliteit dat de corset die in het kleed verwerkt zit de volledige jurk ondersteund doordat deze op mijn heupen rust. Ik heb dus nu vrijdag toen ik mijn kleed ging afhalen goed uitgetest, en alles bleef mooi zitten.
Hopelijk verloopt zaterdag alles goed en zit het weer een beetje mee.
Ik laat je na het huwelijk nog weten hoe ik het de dag zelf heb gesteld met mijn mooie jurk.
Groetjes Ine
|
|
Christel
30-6-2007
|
12-7-2007 8:00:22
Hallo Ine
Ik zie net je berichtje en ja hoor, ik ben drie weken geleden getrouwd in de jardin.
ik kan je maar één ding zeggen, als je dit kleed kiest ga je versteld staan van de mensen hun reacties !! een hele dag, ja echt een hele dag hebben mensen "oh en ah's geuit over mijn kleed ik heb wel een tip voor je, als je het koopt, neem er dan een hoepel onder, een brede , dat zorgt ervoor dat je meer bewegingsvrijheid hebt onderaan aan je voeten Het kleed op zich vond ik niet zoveel wegen, niks van last gehad hoor en bij het dansen ook niet, het voelt zalig dansen aan in dit kleed en de sleep hang je vast met een haakje achteraan
je kan me in mijn kleed zien op www.jimmyenchristel.bruiloftsite.nl
niet twijfelen hoor, alle kindjes kwamen me zeggen dat ik net een prinsesje was
groetjes Christel 160607
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|