Terug naar overzicht
hoi pieter,Ik en mijn verloofde hebben vrijdag 29 juli de huwelijksverjaardag bijgewoond van mijn schoonouders in de Schuttersveste.Dit was wel maar een feest van een 50 tal personen met BBQ diner. Deze was echter wel prima verzorgd en zeer lekker.De bediening was ook heel goed en vriendelijk. Een DJ was er wel niet bij, dus daar kan ik je niet in verder helpen, ik hoop dat ik je hiermee toch een beetje heb kunnen verder helpen.Veel geluk nog met julie huwelijk!Mvg Stefan
Hallo,Wij zijn ook tijdens onze zoektocht naar een zaal bij Schuttersveste langs geweest. We hebben zelf geen ervaring met deze zaal, maar hebben er al wel goede kritiek over gehoord. Naar onze mening waren de prijzen nogal aan de hoge kant voor de buffetten.Wij hebben gekozen voor "Gasthof Ter Venne" in Langdorp, omdat we enkele heeeel goede ervaringen hebben met deze zaal.Alvast veel succes met de voorbereidingen,Groetjes van Mario en Monique
HeyMijn zus heeft daar 7 jaar geleden haar trouwfeest laten doorgaan. Ik vond het een prachtige zaal, de bediening supervriendelijk en we hebben wel heel lekker gegeten. prijzen ben ik niet van op de hoogte, maar ik dacht wel dat mijn zus had gezegd dat de prijzen naargelang de kwaliteit waren.Zij hebben toen hun eigen DJ gebruikt. De dansvloer is echt wel heel groot in Schuttersveste. Dus als je veel volk verwacht is deze zaal zeker groot genoeg!Groetjes,Jennifer(07/07/07 wet en 15/09/07 kerk en feest)