Terug naar overzicht
Dag Femke,Wij houden ons feest op 31/08/07 daar en zijn er tot hiertoe heel enthousiast over. Het is echt een hele mooie zaal, het zijn vriendelijke mensen en mijn verloofde is er reeds naar een trouwfeest geweest een paar jaren geleden en hij zegt dat het heel verzorgd is. Ook een groottante van mij die in Kampenhout woont is er al geweest en ook zei zegt dat het dik in orde is.Eén goeie raad: bel die mensen even op, je krijgt meteen een infobrochure thuisgestuurd of je kunt eens gaan kijken, via mail zijn ze niet van de snelsten...Als je meer wil weten ivm prijzen enzo wil ik je dat gerust vertellen of kan je gewoon de brochure aanvragen bij hen.Groetjes,Véronique (Mechelen)
Hallo Femke,Wij geven op 28 juli ons feest in Den Ast. Wij zijn tot nu toe heel tevreden over de service. Heel vriendelijke mensen en zeker niet de duurste zaal die er is.Mijn ouders zijn daar ook al naar een trouwfeest geweest twee jaar geleden en die vonden dat toen ook dik in orde.Wij zijn zelfs niet meer naar een andere zaal gaan kijken, hebben onmiddellijk die genomen.En je kan er vrijblijvend een brochure opvragen. Ik vond ook dat ze daar van menu de grootste keuze hadden in vergelijking met andere zalen.
Hallo Femkewij trouwen daar op 21/06/2008. Ik ben er zelf nog nooit naar een feest geweest maar heb nog niets dan goeds gehoord over den ast. Wij zijn daar heel vriendelijk en professioneel ontvangen en waren ook onmiddellijk overtuigd over de prachtige locatie. Best is inderdaad dat je eens contact neemt (best telefonisch of op donderdag naar daar gaat) en hun brochure vraagt.GroetjesEllen21/06/2008
Hoi,Den Ast is een eer mooie zaal met erg verzorgd eten én in een mooie omgeving. Ik heb het genoegen gehad om daar reeds enkele feesten te draaien en het is er heel tof. Aanrader !MvgDJ Big Daddy